Khamis, Mac 22, 2018

Orang mengadu pada Sultan, Si Azmin Ali ni sibuk meroyan tak tentu arah dan menggesa agar institusi istana tidak diheret dalam kepincangan pentadbiran Rejim Pakatan di Selangor.


Bila orang mengadu pada tuhan pun Si Azmin Ali ni meroyan seolah - olah memberikan gambaran yang dia lebih besar dari tuhan sebab takde orang yang datang mengadu pada dia.


Namun, apa yang jelas, tindakan Si Azmin tu menunjukkan yang dia sedang dalam ketakutan walaupun pada dasarnya dia mengaku yang dia tidak melakukan sebarang kesalahan.


Soalnya, kalau dia tak buat salah, kenapa Si Azmin Ali tu takut sangat bila PAS mengadu kepada Sultan dan Tuhan? Kenapa dia beria - ia sangat nak mempertikai tindakan PAS Selangor tu?


Itu juga persoalan yang dibangkitkan oleh PAS apabila Si Menteri Besar tu dilihat seolah - olah menjadi seperti orang hilang akal selepas PAS mengambil tindakan mengadu kepada Sultan.
"Apa masalah dia nak persoal kita nak mengadu kepada Allah, kepada Tuanku (Sultan Selangor). Kita maklumkan sahaja supaya Tuanku tahu hal yang sebenarnya, tidak hanya dengar cerita daripada dia (Azmin) sahaja.
"Ikut suka kitalah kita nak mengadu pada Allah, kalau dia kata dia tidak mahu mengadu pada Allah, terpulang kepadanya. Memang kita selalu mengadu pada Allah, nama pun kita sebagai hamba Allah, apa yang dia nak persoalkan kita nak mengadu kepada Allah," katanya ketika dihubungi Antarapos.
Tapi, apa yang pasti, semua ni boleh dianggap sebagai Kifarah ke atas PAS kerana menyokong seorang pemimpin yang Anguh dan Sombong serta mementingkan diri seperti Si Azmin Ali tu. Kalau tidak kerana sokongan PAS, mana mungkin dia boleh dapat kuasa? Sekarang, Padan Muka Diorang!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping