Khamis, Mac 29, 2018

NAIB Presiden PKR, Nurul Izzah kini lebih sibuk dan lincah dari masa dia mula-mula berkecimpung dalam kancah politik selepas ayahnya ditangkap dan dilucutkan daripada jawatan timbalan perdana menteri 20 tahun lalu.


Ibu tunggal beranak dua ini terus bergerak ke seluruh negara bersama pemimpin-pemimpin pembangkang lain, memberi penerangan dan ceramah politik, apa lagi dengan PRU14 boleh diadakan bila-bila masa terdekat.


Namun demikian, tidak banyak diperkatakan mengenai dirinya sejak setahun dua yang lepas. Yang ada hanyalah sekadar laporan mengenai kenyataannya berkaitan perjuangan dan perancangan parti.


Tidak banyak lagi dengar laungan ‘Puteri Reformasi’, gelaran yang diberikan kepadanya ketika dia mula muncul dalam kancah arena politik tanah air menentang pemerintahan Tun Mahathir.


Suara-suara yang pada suatu ketika mengangkat imejnya ke tahap tinggi hingga dia diramalkan akan menjadi wanita pertama memegang jawatan Perdana Menteri Malaysia pada suatu masa kelak seolah-olah sudah senyap sepi.


Malah, terdapat juga cakap - cakap berbaur sinis yang menganggapnya sebagai Puteri Reformasi yang sudah semakin basi, yang sudah tiada apa lagi keistimewaan untuk diperjuangkan.


Kalau dulu, dia la yang paling lantang menabur dakwaan dan tuduhan terhadap Tun Mahathir serta meracuni pemikiran rakyat agar menolak kepimpinan bekas Perdana Menteri itu secara terbuka.


Tapi hari ini, Nurul Izzah bukan sahaja sanggup 'payung' Tun Mahathir dengan kertas. Malah dia juga sanggup menjadi "Penjilat Bontot" orang yang pernah dia labelkan sebagai Diktator itu demi menjaga kepentingan Politik Peribadinya sendiri!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Bukan ke dia ni ada rekod memfitnah dimahkamah? Apa lagi nilai yg ada buat org sebergini?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping