Selasa, Mac 13, 2018

Ini saja ke tahap hujah seorang pemimpin yang sering kali mendabik dada mendakwa kononnya dia seorang yang 'Peduli Rakyat' di Selangor? Tahap tu saja ke hujah yang mampu diberikan?


Kalau dilihat dari satu sudut, kenyataan yang dibuat oleh Si Azmin Ali ni membuktikan yang dia seorang pemimpin yang ketandusan hujah untuk menutup kelemahan dirinya sendiri.


Yang menjadi isu sekarang ialah mengenai krisis bekalan air yang membebani rakyat Selangor. Hampir dua minggu lebih rakyat di Selangor menderita kerana tidak mendapat bekalan air.


Tapi, dek kerana dia nak tutup kemaluan ekoran kegagalan menangani isu tersebut, Si Azmin Ali ni cuba nak alih perhatian rakyat dengan membangkitkan isu mengenai banjir pulak.


Tanpa mengakui kelemahan dan kegagalan Rejim Pakatan dibawah pemerintahannya, Si Azmin Ali ni sekali lagi dilihat cuba membanggakan diri dengan mendakwa kononnya dia berjaya selesaikan isu banjir di Kajang.


Nampak sangat Politik Longkang yang diamalkan oleh Si Azmin Ali ni hanya sekadar mendahulukan kepentingan dirinya sendiri tanpa mempedulikan keutamaan rakyat di negeri Selangor.


Dia yang telah dimalukan di dalam perbahasan Parlimen semalam, cuba nak mengalihkan perhatian rakyat mengenai isu lain pulak sedangkan rakyat mahu pemimpin yang dapat menyelesaikan masalah mereka. Bukan pemimpin yang setakat tahu bagi alasan bertaraf longkang macam ni!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Abang Min ni mane ada MARUAH...bini pun dia sanggup pinjamkan Kat orang..Tahun ni kita jahanamkan AZMIN & PH...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping