Selasa, Mac 13, 2018

Selama hari ini, Si Azmin Ali tu kerap mendabik dada membanggakan diri kononnya dia seorang pemimpin yang hebat. Tapi hakikatnya, Si Azmin Ali tu hanya sekadar Pelawak ditepi longkang je.

Si Azmin Ali tu lupa bahawa kedudukan yang dimilikinya hari ini adalah kerana dia disokong oleh PAS. Tapi dek kerana keangkuhan Si Azmin Ali tu telah mengatasi kewarasan akal fikirannya.

Bak kata peribahasa orang putih, "When the Balls is Bigger then the Head", atau jika diterjemahkan dalam bahasa Melayu, bila Buah Kerandut tu lebih besar dari Kepala Otak.

Jika sebelum ini, Si Azmin Ali tu sering membanggakan diri kononnya dia seorang pemimpin yang 'Peduli Rakyat'. Tapi hakikatnya, dia telah mengkhianati kepercayaan yang diberikan oleh rakyat.

Kalau betul Si Azmin Ali tu seorang pemimpin yang 'Peduli Rakyat', kenapa dia bertindak kejam dan zalim terhadap wakil rakyat dari parti PAS sehingga tahap dibekukan peruntukan mereka?

Adakah motif Si Azmin berbuat demikian hanya untuk mempertahankan kepentingan peribadinya atau PKR, atau, sebenarnya dia akur pada strategi besar Pakatan Haprak bagi menjahanamkan PAS?

Atau, adakah Azmin mahu membuat persiapan awal untuk “memusnahkan” PAS kerana sudah tidak lagi menganggap PAS Selangor sebagai rakan kongsi dalam pentadbiran negeri itu?

Pokok pangkalnya, dalam hal ini, PAS yang harus dipersalahkan kerana kebodohan mereka memberi kepercayaan kepada seorang pemimpin Khianat seperti Si Azmin Ali ni kuasa. Penyudahnya, rakyat juga yang terpaksa hidup sengsara!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping