Khamis, April 12, 2018

Kalau menyalak dalam laman media sosial sebaik sahaja SPR buat pengumuman mengenai tarikh pembuangan undi, bukan main lagi puak Pakatan Haprak ni memaki hamun tak tentu arah.


Padahal, Kerajaan hari ini membuat pengumuman, pada tarikh 9 Mei nanti, seluruh Negara akan diberikan cuti pelepasan umum bagi memudahkan proses Pilihan Raya dijalankan dengan baik.


Tapi lain pulak yang dilakukan oleh Si Menteri Besar Selangor yang cuba nak berlagak Alim tu. Dia kelihatan teragak - agak nak memberikan cuti pelepasan umum kepada rakyat di Selangor.


Alasan yang diberikan oleh Si Azmin Ali, tindakan SPR mengumumkan tarikh 9 Mei itu sebagai satu tindakan yang tidak bertanggungjawab dan cuba menyukarkan rakyat keluar mengundi.


Malah, kata Si Azmin, dia perlu berbincang dan membuat semakan dengan Penasihat Undang - Undang terlebih dahulu bagi melihat keperluan memberikan cuti pelepasan umum pada tarikh tersebut.


Dari sudut mana sekali pun, kenyataan Si Azmin Ali tu menunjukkan yang dia sengaja nak menyukarkan keadaan sedangkan dia sendiri tahu bahawa pemberian cuti pelepasan am tu dibawah bidang kuasa dia sendiri.


Tapi, macam yang kita jelaskan sebelum ini. Si Azmin Ali tu bukan la BODOH atau BONGOK sangat. Tak masuk akal kalau dia tak tau mengenai perkara tersebut. Tinggal lagi, dia saja je berlakon macam orang terencat akal untuk memburukkan SPR secara terbuka!!!
Categories: ,

9 ulasan:

  1. Jangan Lupa Na..masa Madey berkuasa ...Dua Pilihan raya umum semasa Mahathir menjadi Perdana Menteri iaitu pada PRU ke-9 dan ke-10 juga diadakan pada hari bekerja.

    Mungkin Mahathir terlupa lagi?

    BalasPadam
  2. Biasa la..
    Buat2 pandai..
    Sebenarnya bodo sombong
    Pertama dan terakhir la.. jadi ketua.negeri..
    Jadi dulu pun sbb bidan terjun ja..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Orang kampung Den kato Tangkap Muat yor....

      Padam
    2. Orang kampung Den kato Tangkap Muat yor....

      Padam
  3. Dia berlakon terencat amal?
    Tidak sama sekali. Dia sememangnya gila gimik murahan...terlalu byk gimik.

    BalasPadam
  4. Dia takut..apek2 dap marah.kilang tutup..lugiloo..

    BalasPadam
  5. Semoga allah azab & hancur leburkan pemimpin yg zalim berserta pengikut2nya yg thu kebenaran ttapi enggan berpaling

    BalasPadam
  6. Semoga allah azab & hancur leburkan pemimpin yg zalim berserta pengikut2nya yg thu kebenaran ttapi enggan berpaling

    BalasPadam
  7. Semoga allah azab & hancur leburkan pemimpin yg zalim berserta pengikut2nya yg thu kebenaran ttapi enggan berpaling

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping