Isnin, April 23, 2018

Hanya semata - mata kerana puak Pakatan Haprak tu sendiri GAGAL menjual hasil 'produk' yang ditawarkan kepada rakyat membuat mereka mula menjadi semakin terdesak tak tentu arah.


Dek kerana manifesto sampah yang dihidangkan kepada rakyat sebelum ini hanya sekadar 'Janji Syok Sendiri' pemimpin atasan membuatkan Pakatan Harpak tu terpaksa mencari idea lain.


Namun jalan singkat yang mereka cuba untuk mempengaruhi rakyat nampak gayanya masih menemui jalan buntu. Fitnah yang cuba disebarkan sudah menjadi bahan tepu yang tidak diterima rakyat.


Maka sebab itu puak Pakatan Haprak tu menjadi kian terdesak untuk menimbulkan kekeliruan serta mewujudkan keraguan dikalangan rakyat terhadap perkara - perkara yang tak masuk akal.


Tindakan puak Pakatan Haprak tu pada ketika ini hanya ibarat sama seperti orang tua yang cuba menakutkan budak - budak dengan cerita hantu padahal mereka sendiri tidak percaya hantu itu wujud.


Dan kerana kelemahan mereka dalam mengurus-tadbir parti sendiri pun berkecamuk dengan pelbagai isu dalaman membuatkan puak Pakatan Haprak tu menjadi semakin tertekan.


Jadi diorang cuba kaitkan dengan orang lain dengan pelbagai tuduhan serta tohmahan yang bukan - bukan, termasuk isu pemlihan UMNO yang dibangkitkan baru - baru ini bagi menutup kemaluan diri sendiri.


Apa yang jelas, tindakan puak Pakatan Haprak ini membuktikan bahawa mereka bukan sahaja sedang berada dalam keadaan terdesak, tetapi mereka juga GAGAL untuk mendapatkan keyakinan rakyat bagi menggantikan Barisan Nasional dalam PRU kali ini!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Jika PH menang, perkara pertama yg dilakukannya adalah membatalkan manifesto itu....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping