Selasa, April 24, 2018


Memang tidak dapat dinafikan lagi bahawa parti ciptaan Si Anwar Ibrahim tu suka mengamalkan Politik Songsang sesama mereka sendiri. Mereka saling suka Meliwat tak tentu arah.


Belum pun puak Pakatan Haprak tu dapat memerintah Negara, tapi keutamaan yang lebih diberikan perhatian ialah untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi pemimpin tertentu dalam parti itu sahaja.


Tapi keadaan itu bukan suatu yang memeranjatkan. Bahkan ianya bukan suatu perkara yang baru didengari oleh rakyat. Sebaliknya, perkara itu dah banyak kali dilakukan secara terbuka.


Jika sebelum ini, kebajikan rakyat hanya dibakul-sampahkan oleh pemimpin PKR apabila perebutan jawatan Menteri Besar Selangor berlaku ekoran perlaksanaan agenda Langkah Kajang.


Masa tu, tak cukup setakat sumpah seranah dihamburkan terhadap Khalid Ibrahim. Macam - macam fitnah sengaja direka-cipta oleh kepimpinan parti itu untuk menyingkirkan dia dari jawatan MB.


Dan pada ketika itu juga, rakyat dapat menyaksikan amalan Politik Songsang PKR apabila Azmin Ali secara terbuka mencantas Wan Azizah dengan bantuan PAS bagi merebut kerusi Menteri Besar.


Maka tidak hairan la sekiranya kali ini yang menjadi mangsa fitnah keji PKR ialah seorang pemimpin kecil seperti bekas ADUN Rawang yang digugurkan hanya semata - mata kerana ada pihak nak kroni dia menjadi calon.


Semua dilakukan bukan untuk menjaga kebajikan rakyat. Sebaliknya, kroni itu nak dijadikan calon supaya pemimpin tertentu dalam parti Songsang itu kekal mempunyai pengaruh bagi menghadapi pemilihan parti dimasa akan datang!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Hari ini berita mengatakan ada pemimpin Israel/Yahudi menghalang kemasukan jenazah yg mulia Dr Fadi (insyaAllah menjadi ahli syurga) dari memasuki dan dikebumikan di Gaza, Palestine. Inilah sikap sebenar Yahudi yg sangat kuat dendamnya kepada Islam sebagaimana bencinya DAP kepada Islam. Mendiang Karpal pernah mengatakan langkah mayatnya dahulu jika ingin mendirikan Islam/negara Islam. Apa yg lebih menyedihkan kita umat Islam bilamana ada bekas pemimpin (kononnya) dinegara ini punyai bergitu ramai kawan2 Yahudi berpengaruh diseluruh dunia. Ianya suatu rekod baru dlm politik tanahair. Apa niat sebenar yg tersirat sipolan tersebut punyai bergitu ramai2 kawan Yahudi hanya Allah yg maha mengetahui. Kita pecinta2 Islam hanya perlu beringat2 dan berpesan2an...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping