Selasa, April 10, 2018

Dah ketandusan calon sangat ke Parti Amanah Negara (PAN) ni sehingga parti itu terpaksa ambik orang luar untuk menjadi calon yang nak bertanding di Parlimen Temerloh dalam PRU akan datang?


Kalau diikutkan, ramai lagi pemimpin parti itu yang layak untuk ditampilkan sebagai calon bagi kawasan Parlimen yang pada ketika ini disandang oleh Si Nasaruddin Hassan Tantawi tu.


Kenapa tidak PAN mencalonkan Syed Hamid, Timbalan Pengerusi Pahang sebagai calon di kawasan Parlimen tersebut sedangkan bekas ADUN Semantan itu mempunyai pengaruh yang besar?


Nampak gayanya PAN cuba menidakkan orang tempatan sebagai calon mereka sendiri hanya semata - mata untuk memberi laluan kepada orang luar menjadi wakil rakyat di Temerloh.


Kalau dipilih calon yang sesuai tahan juga. Tapi PAN memilih seorang calon yang kerap kali melompat parti mengikut kehendak semasa. Sekajap PKR, sekejap melompat masuk PAS. Sekarang jadi Setiausaha PAN.


Nampak sangat orang seperti ini tidak mempunyai pendirian yang kukuh. Kalau PAN pilih Syed Hamid, setidak - tidaknya bekas ADUN Semantan tu tau juga nak menjaga kebajikan orang kampungnya sendiri jika nak dibandingkan dengan orang dari Perlis!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Orang tempatan asyik dgn ikan patin...tak de masa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping