Jumaat, April 13, 2018

PAS mendakwa DAPigs berjaya memperalatkan PKR untuk mendapatkan undi orang Melayu menerusi penggunaan logo parti itu sebagai logo bersama Pakatan pada PRU ke - 14 ini.


Naib Presiden PAS Mohd Amar berkata, walaupun penggunaan logo itu dilihat memberi kelebihan kepada PKR kerana parti lain seolah-olah terpaksa tunduk kepadanya, perkara tersebut hanya menguntungkan DAPigs.


“(Kalau) kita lihat dari sudut lain, PKR dijadikan alat DAP untuk meraih undi Melayu. Maknanya PKR diperkudakan oleh DAP. Inilah buktinya,” katanya ketika ditemui pemberita pada Majlis Jasamu Dikenang dan Penyerahan Tugas Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan di Dewan Bunga Teratai, Kompleks Kota Darul Naim hari ini.


Mengulas lanjut, Mohd Amar seterusnya menyeru orang Melayu agar tidak tertipu dengan strategi yang digunakan pembangkang yang hanya bertujuan mengelaburi mata mereka semata-mata.


“DAP sendiri mengaku dia nak guna lambang PKR untuk mengelabukan mata pengundi Melayu. Jadi kita harap semua pengundi Melayu tidak tertipu dengan strategi DAP ini,” katanya.


Selasa lepas, Setiausaha Organisasi DAP Anthony Loke Siew Fook dilaporkan berkata parti itu bersetuju untuk menggunakan logo PKR pada PRU14 ini untuk meraih lebih banyak undi masyarakat Melayu.
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. we want MALAYSIA MALAYSIAN. semua rakyat mendapat sama rata...hapuskan penindasana kuota KEISTIMEWAAN BUMIPUTERA dan berikan keadilaN kepada semua rakyat..HIDUP TUN M..HIDUP KIT SIANG ..HIDUP WAN AZIZAH.berikan ruang masuk ke UNIVERSITI AWAM kepada yang benar benar layak..we want SISTEM MERIT..yang kurang perform boleh dimasukkan ke sekolah vokasionaL. we want more PROFESIONAL COURSES SEPERTI DOKTOR, PEGUAM , JURUTERA, AKITEK, KEHAKIMAN diberikan kepada konsep MALAYSIA MALAYSIAN..MALAYSIA MALAYSIAN..MALAYSIA MALAYSIAN...MALAYSIA MALAYSIAN..MALAYSIA MALAYSIAN...HIDUP KIT SIANG DAN TUN M.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping