Rabu, April 18, 2018

Awal - awal lagi kita memang dah tau taktik Si Nurul Izzah ni nak cabut lari dari Parlimen Lembah Pantai sebab dia kurang yakin untuk mempertahankan kerusi itu buat penggal ketiga.


Khabar angin yang sebelum ini mengatakan bahawa Si Nurul Izzah tu akan meninggalkan kerusi Parlimen Lembah Pantai sudah kedengaran. Malah calon pengganti pun kita semua sudah sedia maklum.


Tapi setiap kali perkara itu dibangkitkan, Si Nurul Izzah ni masih lagi cuba menipu rakyat di Lembah Pantai dengan mendakwa kononnya dia tidak akan berganjak dari kawasan Parlimen tersebut.


Dengan erti kata lainnya, Si Nurul Izzah tu cuba nak menunjukkan yang dia seorang wakil rakyat yang bertanggungjawab. Sedangkan hakikatnya, orang di Lembah Pantai memang ramai yang tak puas hati pada dia.


Maka, Si Nurul Izzah tu mula mencipta pelbagai alasan hanya semata - mata untuk menjadi punca dia melarikan diri dari Lembah Pantai. Antara alasan yang diberikan, isu penambahan pengundi.


Alasan itu juga yang dinyatakan oleh Setiausaha Agung PKR yang turut mendakwa kononnya ada pemindahan pengundi seramai 6598 dari pasukan Polis ke kawasan Parlimen Lembah Pantai.


Jika itu menjadi alasan Si Nurul Izzah enggan mempertahankan kawasan Parlimen Lembah Pantai, kenapa PKR masih meletakkan calon dikawasan tersebut? Kenapa diorang masih nak bertanding?


PKR cuba memberikan gambaran kononnya ada wujud penyelewengan dalam Pilihan Raya Umum kali ini dan keadaan itu akan menjadi punca kekalahan mereka. Tapi bagaimana pula jika mereka menang nanti? Apa pulak alasan yang akan diberikan kelak!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Komen ni pun macam pengundi hantu jer!!!!... 40,000 @ 100,000 pengundi antu; aka 14 negeri, aka 222 parlimen aka ngan dun setiap negeri. itulah kaedah.

    BalasPadam
  2. cantiknya ayat awak, kamu ni penduduk lembah pantai ker? saya tinggal di Pantai Baharu, kami terima nurul izzah...

    BalasPadam
  3. Ayuh semua kita tolak MP yg ada rekod fitnah, janganlah lagi kita memilih calon yg sudah tiada nilai dan integriti...

    BalasPadam
  4. hanya yang berotak kan otak cimpazi yg pcaya pd ph tu

    BalasPadam
  5. bn menang majoriti dua pertiga pru ke 14 nnti

    BalasPadam
  6. bn menang majoriti dua pertiga pru ke 14 nnti

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping