Sabtu, Mei 05, 2018

Calon BN Dun Ketari turun padang, bertemu rakyat yang dah LIMA TAHUN tak pernah nampak batang hidung ADUN DAPigs!!!

LIMA TAHUN bukan lah satu jangka masa yang pendek. Dalam tempoh masa LIMA TAHUN, pelbagai perkara dapat diusahakan sekiranya benar seseorang itu mahu memperjuangkan kebajikan rakyat.


Dalam masa LIMA TAHUN, Kerajaan Barisan Nasional Negeri Pahang pimpinan Dato' Sri DiRaja Haji Adnan bin Haji Yaakob dapat melaksanakan projek Perumahan Rakyat 1Malaysia Pahang (PR1MA Pahang).


Sebelum ini, Barisan Nasional Negeri Pahang berjanji, dalam tempoh LIMA TAHUN, sebanyak 15 ribu buah rumah PR1MA Pahang akan dibina diseluruh kawasan pada harga mampu milik.


Tapi, selepas LIMA TAHUN, sebanyak 37 ribu buah rumah telah dan sedang dalam pembinaan pada ketika ini. Itu membuktikan bahawa dalam tempoh LIMA TAHUN itu, macam - macam perkara boleh dilakukan.


Namun malangnya, bagi mereka yang duduk dalam kawasan yang dikuasai Pakatan, tempoh LIMA TAHUN itu ibarat Mimpi Ngeri disiang hari buat mereka. LIMA TAHUN mereka tak jumpa wakil rakyat.


Nak pulak dari kalangan ADUN DAPigs. Selama LIMA TAHUN rakyat tak pernah nampak batang hidung mereka turun kawasan sampai ada yang tak kenal lansung siapa ADUN mereka.


Makanya, sudah cukup la tempoh masa LIMA TAHUN itu diberikan kepada puak - puak DAPigs ini yang secara terang - terangan tidak pernah menjalankan tanggungjawab mereka kepada rakyat.


LIMA TAHUN wakil rakyat DAPigs ini hanya sekadar MENIPU rakyat. LIMA TAHUN puak - puak DAPigs ini telah mengabaikan tanggungjawab mereka kepada masyarakat. Takkan rakyat nak terus hidup dalam sengsara untuk tempoh LIMA TAHUN yang akan datang!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping