Selasa, Mei 22, 2018

Rasanya tak perlu la pemimpin Rejim Pakatan yang baru tu nak menjaja cerita simpati sebagai bahan Politik Longkang mereka hanya semata - mata untuk menarik perhatian rakyat pada ketika ini.


Tak payah la diorang nak keluarkan kenyataan kononnya, "Masa dah tak banyak. Tapi masih banyak yang perlu dilakukan". Alasan tu hanya sekadar nak menagih simpati murahan je.


Secara logiknya, kalau dah tau yang dia kesuntukan masa, buat apa susah - susah dia nak angkat sumpah sebelum ini? Bukannya takde orang lain yang lebih layak untuk menjawatan jawatan yang dia pegang.


Dan buat pemimpin yang baru hari ni masuk pejabat tu, tak perlu la dia nak bercerita semua benda tentang "Saya". Hari ni, banyak sangat cerita pasal "Saya Itu", "Saya Ini" dalam media.


Dari satu sudut, nampak sangat kenyataan yang dia buat tu hanya semata - mata nak tunjuk yang dia sebelum ini SUCI dan MAKSUM dari melakukan kesilapan. Maka sebab itu dia ulang cerita tu semula.


Apa yang patut dilakukan sekarang, jalankan tugas masing - masing. Kalau sebelum ini kata dah ada bukti, buat pendakwaan segera. Tak perlu diorang nak keluarkan kenyataan merapu tak tentu arah hanya semata - mata nak tutup kegagalan mereka menunaikan janji!!!
Categories:

5 ulasan:

  1. segerakan kes 1mdb..!! bila menfitnah seluruh dunia danmenfitnah melalui media yahudi seolah olah semua fakta dan bukti dah depan mata

    BalasPadam
  2. sabor ler. ni bukan kes curi duit tabung surau. ni kes curi bilion2.. polis pun tak abis2 lagi dok kira duit yg dirampas hari tu.

    BalasPadam
  3. Dalam diam kita tunggu hasil siasatan. Dalam diam diam hasil siasatan nanti maka ambil kata putus tentang siapa Kah yg sebenar dan benaran.

    BalasPadam
  4. Berdoalah...wahai ahli Umno..biar Allah buktikan...kebenaran akhirnya akan terbukti jua..fitnah yng bermaharaja lela akan terkubur ..Allah Maha Pengasih dan Penyayang...di bulan yang penuh barakah ni kita mohon pada Allah..jgn putus asa terus berdoa..InsyaAllah...setiap kejahatan akan Allah balas kat dunia juga..bersabarlah...DS Najib sekeluarga..doa kami tetap bersama2 DS Najib..

    BalasPadam
  5. Tu tgh dok plan came nak kenakan DSM tu.tgh nak buat bukti Dan cari saksi palsu.tgh fikir camne nak gunakan media
    Supaya ianya nampak lebih teruk Sgt.SBB tulah setiap hari ada press conference..hey dah menang buatlah kerja.uruskan negara..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping