Khamis, Mei 03, 2018

Tidak menolak sebarang kemungkinan keadaan yang sama seperti Pilihan Raya Umum ke 13 yang lalu bakal berulang lagi dalam PRU kali ini. Nak pulak jika ianya ada kaitan dengan Pakatan.


Kalau dalam Pilihan Raya Umum yang lepas, Pakatan Haprak tu tampil dengan pelbagai dakwaan serta tuduhan terhadap pihak Kerajaan Barisan Nasional tanpa sebarang bukti yang kukuh.


Mereka mendakwa Kerajaan Barisan Nasional dah siap import pengundi Bangladesh seramai 40 ribu orang sebagai Pengundi Hantu. Tapi ianya GAGAL dibuktikan secara terbuka.


Malah, puak Pakatan Haprak itu juga turut membuat kecoh di Pusat Daerah Mengundi (PDM) dan menyebarkannya melalui laman media sosial untuk mewujudkan keadaan huru hara.
Dan sudah semestinya, rakyat tidak akan lupa dengan insiden Blackout yang didakwa berlaku di kawasan Parlimen Bentong apabila calon DAPigs kalah tipis kepada Datuk Seri Liow Tiong Lai.


Habis satu dunia puak Pakatan Haprak tu hasut rakyat dan mendakwa kononnya insiden itu berlaku bagi memberikan kemenangan kepada Presiden MCA itu. Tapi ternyata itu semua hanya pembohongan mereka.


Perkara itu telah disahkan sendiri oleh ADUN DAPigs yang turut bertanding dalam Parlimen Bentong selang beberapa hari selepas keputusan Pilihan Raya Umum ke 13 secara terbuka.


Maka, tidak mustahil sekiranya puak Pakatan Haprak tu akan mencipta satu lagi skrip drama 'Blackout 2.0' sekiranya mereka masih GAGAL untuk merampas kuasa dan menumbangkan Kerajaan Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum kali ini!!!
Categories: , , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping