Isnin, Mei 07, 2018


"Kalau Saya Jadi Rafizi, Saya Malu". Itu kata Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB berhubung fitnah yang sering dikitar semula oleh puak - puak Pakatan Haprak tu. Nak pulak kepada Rafizi. (BACA SINI)


Hakikatnya, Si Rafizi tu memang takde kemaluan. Maka Sebab itu dia tanpa ada sebarang rasa bersalah menyebarkan fitnah secara terbuka. Malah fitnah itu sudah menjadi kebiasaan bagi dia.


Dan apa yang pasti, nafsu buas Si Rafizi tu menabur fitnah bukan setakat terhadap 1MDB dan Barisan Nasional sahaja. Bahkan pemimpin Pakatan Haprak tu sendiri pernah difitnah oleh Si Rafizi.


Kalau sebelum ini, Si Rafizi tu pernah menabur fitnah terhadap Tan Sri Khalid Ibrahim bagi menjayakan agenda Langkah Kajang untuk menggugurkan Menteri Besar Selangor tu dari jawatannya.


Malah, Si Rafizi tu juga pernah menabur fitnah terhadap Azmin Ali yang didakwa melakukan penyelewengan dalam pemerintahan Rejim Pakatan Selangor dan mengamalkan Rasuah Betina.


Maka secara kesimpulannya, Si Rafizi Ramli tu memang tidak ada sebarang kemaluan. Dan sebab itu dia berani menabur fitnah terhadap mana - mana pihak. Mungkin Si Rafizi tu ingat dia boleh selamat didunia. Tapi diakhirat kelak, dia tak kebal dari azab api neraka!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. kesiaaaaan rafizi...muflis di akhirat...

    BalasPadam
  2. bila dia nak masuk penjara

    BalasPadam
  3. Fitnah sudah menjadi darah daging!

    BalasPadam
  4. Fitnah makanan syaitonn yg di rejamm

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping