Isnin, Mei 14, 2018

Hebat tak Rejim Pakatan yang baru ni? Dalam masa beberapa hari sahaja mereka memerintah, Hutang Kerajaan Persekutuan yang didakwa dilakukan oleh BN sebelum ini 'Hilang' begitu sahaja.


Jika sebelum ini, puak yang sama membuat dakwaan tersebut turut menyatakan bahawa Negara Malaysia akan berada dalam keadaan Bankrap dan rakyat dipaksa menanggung bebanan tersebut.


Perkara itu menjadi sebahagian dari bahan jajaan Politik Pakatan sepanjang mereka berkempen untuk menumbangkan Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum sebelum ini.


Namun, selepas beberapa hari puak Rejim Pakatan itu memerintah, mereka mendakwa kononnya Dana Kewangan Negara mencukupi malah ianya mampu untuk menanggung kos pemansuhan GST.


Tidak cukup setakat itu sahaja, Rejim Pakatan yang baru itu juga turut mendakwa keadaan ekonomi Malaysia berada dalam keadaan yang kukuh walaupun Ringgit mengalami kejatuhan sebanyak RM 0.94 semalam.


Hebatkan? Dalam sekelip mata, habis seluruh pengikut Rejim Pakatan yang bersorak kegembiraan sebelum ini tidak sedar bahawa mereka sudah berjaya dikencing oleh pucuk pimpinan. Tapi, semua itu diorang tak ambik peduli. Bau hancing pun diorang puas hati!!!
Categories:

6 ulasan:

  1. UMNO boleh lah lenyap buat parti baru lah TEMBIKAI. Kereta . Ayam .dll

    BalasPadam
  2. Kejatuhan ringgit bukan perkara baru. Lama sebelum PH ambil alih kuasa lagi di masa BN berkuasa. Kalau ringgit turun itu rentetan dari legasi BN sendiri. Mana2 negara dunia selepas bertukar kerajaan baru nilai wang akan kebiasaannya susut dan kebiasaannya juga akan meningkat stabil selepas itu. Thanks

    BalasPadam
    Balasan
    1. pembangkang sekarang perlu turun padang selepas puasa nanti...buat demonstrasi rakyat besar-besaran jika kerajaan PH tidak lunaskan janjinya seperti dicanangkan oleh pemimpin2 PH. Selama ini walaupun ekonomi berada dalam keadaan baik PH claim malaysia akan bangkrap dan muflis...kalau itu yg mereka mahukan...kita akan aturkan kan...inshaAllah lepas raya...

      Padam
  3. Itulah kerajaan rejim, sebelum itu kata negara sudah mau lingkup, sekarang ada pulak wang banyak sehingga tanpa gst dan sst pun negara boleh survive. Hidup fakatan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pakaton haprak....sesuai dengan penipuannya...

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping