Selasa, April 23, 2019

Tak pasti sama ada Facebook atau ada Pendedak Pakatan Hancing tu yang 'Panas Bontot' apabila ada perkongsian berita yang ditulis melalui laman blog ini. Takut pada bayang - bayang sendiri ke? Itu yang menjadi persoalannya.


Semenjak beberapa minggu lepas, sebaik sahaja selepas Rejim Pakatan Hancing tu memerintah, pelbagai halangan cuba dilakukan oleh pihak pemerintah agar rakyat dapat menyuarakan pandangan mereka secara terbuka.


Jelas tindakan itu menyongsang dari apa yang pernah dialunkan oleh puak Pakatan Haprak itu sebelum ini. Mereka kononnya memperjuangkan Hak Kebebasan Manusia. Tapi kenapa perkongsian berita dari laman blog cuba dihalang?


Apakah Facebook hari ini cuba menghalang masyarakat dunia, khususnya di Malaysia dari menyuarakan pandangan mereka terhadap situasi semasa yang berlaku mengikut perspektif individual? Dimana salahnya bagi individu untuk menyuarakan pendapat mereka?


Tidak menjadi masalah bagi mana - mana pihak yang tahu menghormati hak mereka yang sedia ada termaktub didalam Perlembagaan Negara. Malah Malaysia masih lagi meraikan kepelbagaian pandangan dan pendapat dari anggota masyarakatnya.


ATAU, adakah Rejim Pakatan Hancing itu hari ini sudah mula takut apabila rakyat menyuarakan pendapat dan pandangan terhadap kepimpinan Negara secara terbuka? Sesungguhnya, perkara sedemikian tidak pernah berlaku sewaktu Kerajaan Barisan Nasional memerintah.


Jika ia benar, maka sudah terbukti bahawa Rejim Pakatan Hancing itu hari ini masih lagi hidup dalam sindrom penafian yang Kronik!!!
Categories:

9 ulasan:

  1. Blog pro umno seperti Cucu tahik sekampit dan snapshot tak ade masalah pon...masalahnye blog pro umno yg takut siarkan komen dari penyokong PH...

    BalasPadam
  2. Lu punyer blog basi laa...penyokong prompak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. YG KO PI MASUK BUAT APA.....BONGOK!!!!!

      Padam
    2. YG KO PI MASUK KAT SINI APA SAL....BONGOK!!!

      Padam
    3. kikiki...lebih baik perompak urus negara la..chai...sikalang apa sudah jadi...rm naik..barang naik...pelabur lari...ekonomi melingkup...telur saja turun 2 sen...masuk TV...bila naik balik senyap..jer...perompak dulu orang baik rupanya...FITNAH SUDAH MENANG..

      Padam
  3. Memang palatan hancing takut dgn pendedahan demi pendedahan tentang penipuan serta niat jahat pemimpin mereka. Apa perlunya serah nasib negara ke tangan kotor yahudi dgn tandatangan statute rome sedangkan banyak negara besar dan jiran kita tak tandatgn pun. Telah terkantoi beberapa kali, bila palatan hancing timbulkan isu besar, paling tidak pun isu 1mdb atau DSN, mesti ada harta dan duit negara yg disonglap.

    BalasPadam
  4. blog pakatan hancing pun takut nak siarkan komen2 org2 BN....korang dri pakatun hancing ckp tak serupa bikin,dari PM korang sampai ler ke macai2 bodoh spt korang ni...

    BalasPadam
  5. penyokong Pakatan Hancokmak dalah sehina-hina manusia di mukabumi ni bermula dari Afrika sampai ke Asia, Dari Russia sampai ke eropah, takde golongan manusia yang lebih buta hati dan buta perut selain dari penykong Pakatan Hancokmak ni. diorang menggunakan nama pakatan Hancokmak untuk mencari duit poket. tak percaya ? semakin ramai yang menggunakan kesempatan selagi Pakatan Hancokmak berkuasa untuk merompak secara terhormat atau secara terhina, buktinya mereka akan meminta projek-projek kerajaan/PBT untuk mendapat duit, Bujang Holding salah seekor diantaranya dan tak mustahil lepas ni lebih banyak Bajang Holding laknat yang seumpamanya ditubuhkan untuk merebut projek-projek dan menindas kontraktor-kontraktor G1 / G2

    BalasPadam
  6. Blog jilat najib

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping