Selasa, Mei 10, 2011


Fuh!!! Memang Raja Drama betul la Manusia Anugerah Setan ni. Memang layak la dia digelarkan Ketua Penipu Rakyat sebab itu je profesion yang paling ideal untuk dia.


Tapi wayang dia tak la sehebat Rajanikhan. Si Ketua Penipu ni hanya layak digelar sebagai Bapak Pandikutty je sebab perangai dia pun lebih kurang macam tu jugak. Suka menyondol depan dan belakang.

Dia ingat semua orang dalam Malaysia ni bodoh sangat macam dia agaknya. Dia ingat senang - senang je ke dia nak menipu orang ni?


Kononnya, menurut laporan tersebut, pemandu Si Al - Juburi tu nak buat laporan Polis mengenai satu kejadian yang berlaku SEBULAN YANG LEPAS.

Masuk akal ke? Itu persoalan utama yang perlu diajukan kepada Pemandu Ketua Penipu tu. Kenapa dah hampir sebulan lebih, baru dia nak buat laporan Polis?

Nama pun Ketua Penipu. Macam mana orang nak percaya apa yang dia cakap? Entah - entah kemalangan tu pun saja je dibuat oleh Pemandu dia untuk mengalih perhatian rakyat.

Inilah akibatnya kalau selalu sangat menipu. Apa yang dia cakap, satu pun tak boleh nak dipercayai. Nak pecaya menda jadahnya kalau dah semua benda dia main Poo...singh ikut suka hati dia. Sekarang, baru padan muka dia!!!

1 ulasan:

  1. Pegi la buat report dulu baru cakap... belum apa2 dah kecoh.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping