Ahad, September 30, 2012



Kami bukanlah peminat fesyen-fesyen terkini. Tapi kami suka melihat selebriti-selebriti terutama di tanah air kita mengenakan pakaian mereka.

Ada yang cukup kain, ada yang tak cukup kain (itu ajalah istilah fesyen yang kami tahu...heh!). Ada jugak yang cukup kain, tapi saja buat tak cukup.

Antara selebriti yang kami suka lihat beliau berpakaian adalah Neelofa. Heheh..sebut aja Neelofa, pastinya sudah ada yang membayangkan kemontokan tubuh genitnya itu!

Ketika kami merayau-rayau di facebook, tersinggah pula di page peminat Neelofa. Mereka telah memuatnaik beberapa foto Neelofa yang berkebaya. Kebaya? Wow..

Sebenarnya foto berkenaan telah pun diambil dari blog Budiey.com ketika sebelum puasa yang lalu di The Blue Kebaya Showcase.

Menarik kebaya yang dikenakan Neelofa. Ianya rekaan Ezuwan Ismail. Kebaya ketat diatas, skirt pendek dibawah.. hehehehe...




Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping