Rabu, Ogos 24, 2011


Wah!!! Dahsyat betul Si Mak Lampir Ampang sorang ni ye. Berani betul dia ambik tindakan yang sebegini drastik.

Baru - baru ni katanya pihak Kementerian Dalam Negeri nak ambik tindakan saman terhadap dia kerana sengaja menyebarkan fitnah.

Kononnya, Si Zuraidah ni kata, KDN mengugut golongan Pendatang Asing Tanpa Izin yang membuat pendaftaran 6P agar bersumpah sebelum diluluskan pendaftaran mereka.

Sebab dia buat tuduhan tu la pihak KDN katanya akan memfailkan saman terhadap Ketua Wanita PKR itu tidak berapa lama lagi.

Sebelum ini, Si Mak Lampir tu cuba nak cari jalan keluar agar dirinya tidak disaman dengan menyatakan bahawa KDN tidak boleh ambik tindakan sedemikian.

Kata Si Mak Lampir ni, KDN tidak boleh mengambil tindakan terhadap individu yang mengkritik Kementerian tersebut dan dia kononnya ada bukti kukuh.

Tup - tup, hari keluar pulak laporan berita yang mengatakan bahawa Menteri KDN telah dihantar sepucuk nota ugutan dan dua butir peluru hidup ke pejabatnya.

Maka, tak salah la kalau kita kata Mak Lampir ni merupakan diantara suspek utama dalam melakukan perbuatan tersebut.

Mungkin Si Mak Lampir ni dah terlalu kecut dan ketar lutut memikirkan bagaimana reputasi dia bakal tercalar jika dia GAGAL membuktikan dakwaan yang dibuat sebelum ini.

Mungkin sebab itu la dia sanggup ambik tindakan drastik seperti ini. Maklum la, kita bukan tak tahu dengan perangai puak - puak Pakatan Pembangkang ni.

Diorang setakat buat dakwaan je. Tapi bila suruh buktikan apa yang diorang dakwa, haram diorang nak buat!!! Itu pasal la perangai diorang macam cibai!!!
KUALA LUMPUR: Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, menerima dua butir peluru hidup dalam sebuah sampul surat yang dihantar melalui pos ke pejabatnya di Putrajaya pada 2 petang tadi. 
Beliau berkata, selain peluru, sampul surat itu juga mengandungi sebuah buku yang diselitkan nota ugutan.
Bercakap kepada pemberita selepas menghadiri majlis berbuka puasa di Masjid Al-Ikhlasiyah di Pantai Dalam dekat sini, beliau bagaimanapun enggan memberitahu kandungan nota ugutan tersebut.
"Saya mengesahkan bahawa hari ini saya menerima dua butir peluru hidup yang dihantar melalui pos ke pejabat saya dan saya juga menerima ugutan. Ini adalah kali pertama saya menerima surat ugutan serta peluru. 
"Surat itu diterima oleh seorang pegawai saya dan beliau sudah pun membuat laporan polis," katanya. 
Hishammuddin berkata, perkara itu tidak akan melemahkan semangatnya untuk terus menjalankan tugas seperti yang diamanahkan kepadanya. 
"Saya melihat ini sebagai satu perkara yang serius. Bagaimanapun ini tidak akan menjejaskan dan melunturkan semangat saya untuk terus menjalankan tugas dan terus bekerja seperti biasa yang diamanahkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, melalui jawatan yang saya pikul," katanya. - BERNAMA 
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping