Rabu, Oktober 08, 2014

Huh! Pelik betul dengan perangai Si Ketua Penipu ni. Hari ni dia tampil dalam satu kenyataan menyatakan bahawa dia tidak meliwat Si Saiful Bukhari tu.

Soalnya, betul ke dia tak liwat Si Saiful tu? Kalau dia tak liwat, kenapa pulak bekas Ketua Peguam dia sebelum ini menyatakan bahawa perlakuan liwat tu berlaku?

Dalam hujah terakhir yang dibuat oleh Si Karpal tu sebelum ini, dia menjelaskan bahawa perlakuan liwat tu berlaku atas dasar suka sama suka diantara Si Ketua Penipu tu dengan Saiful.

Maka sebab itulah hujah Si Karpal tu berkisar tentang perlakuan Si Saiful yang dikatakan "Tidak Melawan" ketika dihampiri oleh Si Ketua Penipu tu dalam keadaan dia sedang memakai tuala.
Peguam Utama Datuk Seri Anwar Ibrahim, Karpal Singh merumuskan kejadian seks luar tabie di antara anak guamnya (Anwar Ibrahim) dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 26 Jun 2008, antara jam 3.01 – 4.30 petang di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara berlaku atas dasar suka sama suka.
Tak cukup lagi dengan kenyataan itu untuk membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu meliwat Saiful? Nah! Dengar kenyataan Si Ketua Penipu tu sendiri dalam video dibawah.
Dengar tak yang Si Ketua Penipu tu sendiri kata perlakuan liwat tu berlaku atas dasar suka sama suka? Ianya turut diulang oleh Si MB Selangor baru tu dalam satu ceramah yang diadakan sebelum ini.

Jadi sekarang, adakah benar penafian yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu yang menyatakan bahawa dia tidak meliwat Si Saiful ti biarpun perlakuan itu dibuat "Suka Sama Suka"? Kalau dah namanya Kaki Bontot tu, mengaku je la. Tak payah la jadi manusia MUNAFIK!!!
Categories: ,

10 ulasan:

  1. Selagi ada manusia sial ni, selagi itu malaysia tak akan aman.

    BalasPadam
  2. Kena faham. Kalau mengaku suka sama suka tu baru versi Bar untuk Council.
    Versi untuk Anwarinas lain.
    Versi untuk PAS totok lain. Dengan PAS totok tak boleh kata macam tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau dengan PAS totok, Liwat tu halal.....wal halal ku, wal haramu

      Padam
    2. Anwar mengaku MUNAFIK lebih awal lagi pada public di Kajang atas pentas DAP (ketika itu Kit Siang berdiri sebelah dia). .. dah lama dah ... sejak itu (1998) aku dah was-was dengan kredibiliti dia .. Bukan sebab dia dituduh berzina dgn isteri Azmin, homoseks dgn pembantu dia .. gambar video dgn china doll tuu ........ SEMUA nya BUKAN ... aku tak nampak dia cucuk zakar dia dalam anu sipolan .. dan bagai ... TAPI .. sbb dia yg mengaku dia MUNAFIK .. yg jelas dirakam oleh pemberita dan berita utama ... bukti depan mata dan telinga aku ... dia yg MENGAKU ...

      Padam
  3. Maanusia munafik, tak sudah 2 menyusahkan negara, isteri pun boleh bersubahat dgn perangai suami macam tu. Perbuatan songsang ni jika dibiarkan berlaku di negara ini boleh jadi hancur seperti kota SODOM nauzubillah himinzaliq.

    BalasPadam
  4. Kalau dah buat tu mengaku aje jangan nak berdaleh-daleh.Cakap aje pandai tapi tak serupa apa yang di cakap. Boleh blah dah !!!

    BalasPadam
  5. Nenek kipas tu moncoi saja dalam video tu...tak gelak pun.....iyo lah nak gelak macam mana kan, laki dia tengah dok syok cerita pasai aksi taram bontot 'madu' dia....kahkahkah

    BalasPadam
  6. bila lorh manusia ni ingat d saat akhir hayat ssorg ingat megutuk mgata je mcm lorh akhir hayat tuh konfident sebut sahadah sebut ALLAH pun alhamdulillah

    BalasPadam
  7. lol.. dlm video.. anwar tgh terangkan tuduhan keatasnya.. tuduhan 337b menyatakan suka sama suka.. jd dia tanya kepada umum... persoalannya.. klu benar itu la tuduhannya knapa dia seorang kna dakwa... kalau tuduhan tu betul maka seadilnya tindakan undang2 akan diambil keatas kedua2nya..

    BalasPadam
  8. Bodoh punya macai. Otak lembab. Nak spin pun tgk la blk posting video tu. Jangan pakai post je. Terpalit taik ke dahi sendiri. Memang blogger UMNO semua nya bodoh2 takde moral ke? kah kah kah ! Anwar ulang balik kenyataan tuduhan 'suka sama suka'. Anwar persoalkan kenapa dia seorang yg kena tuduh kalau hal liwat di akui 'suka sama suka' dgn saiful asshole tu. Sepatutnya yg saiful juga di dakwa.Kerana yg menuduh suka sama suka tu di akui saiful. Di ucap kembali oleh karpal kenyataan saiful. kih3..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping