Khamis, November 17, 2011


Wah!!! Lain macam betul dah perangai orang tua kutuk tak sedar diri ni ye. Sejak bila pulak dia pandai pergi ke Parlimen ni?

Bukan ke dia termasuk dalam senarai YB - YB Babi yang Bapak Pemalas nak pergi ke sidang dewan selama ini? 

Boleh pulak dia jadikan perkara tersebut sebagai alasan nak hentam Polis kerana memanggil dia untuk memberi keterangan di balai Polis?

Masa orang lain sibuk dok membahaskan pasal Bajet di Parlimen baru - baru ni, Apa Tengkoraknya dia pergi ke Jerman? Menghadiri sidang Dewan jugak ke namanya tu?

Kalau dah namanya Ketua Penipu tu ye tak. Kerja dia menipu je la. Lepas tu nak tuduh - tuduh orang lain pulak sebab menghalang dia ke Parlimen konon.

Inilah masalahnya kalau ada pemimpin yang tak sedar diri macam Si Ketua Penipu ni. Buat mengabihkan duit rakyat je bayar elaun dia sebagai wakil rakyat. Tapi kerja Habuk pun tarak!!!
Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa pasukan polis yang diperkudakan oleh pemimpin-pemimpin politik mereka sekali lagi cuba "mengaibkan" dirinya.
NONEBercakap kepada wartawan selepas memberi kenyataan di balai polis Kepong petang semalam, Anwar berkata siasatan itu berikutan laporan polis yang dibuatnya 22 Mac lalu terhadap trio 'Datuk T' yang telah menayangkan sebuah pita lucah yang didakwa membabitkan seorang lelaki yang miripnya.

"Saya telah buat laporan polis berhubung ugutan yang berkata 'jika Anwar dan (presiden PKR Dr) Wan Azizah Wan Ismail tidak meletakkan jawatan, mereka (Datuk T) akan mendedahkan segala-galanya'.

"Tetapi (di sebalik menyiasat ugutan itu, pihak polis menjalankan) siasatan ini, kononnya mahu untuk mengenal pasti siapa dalam video itu yang bertujuan untuk memalukan saya lagi.

“Jadi polis ini kerja dia dah jadi perkakas politik orang atasan. Tugas saya ke Parlimen, tapi dihalang. Penjenayah, pencuri lembu dan ratusan juta  (wang rakyat) yang hilang tiada siasatan,” kata Anwar.
Beliau tiba di Balai Polis Kepong kira-kira 3.15 petang semalam  dengan ditemani isterinya, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, sebelum memberi keterangan kepada polis selama sejam.
Ps: Kalau betul tujuan dan niat Datuk Eskay dedahkan video tu hanya untuk mengaibkan dia, kenapa dia sendiri tak ambik tindakan terhadap dakwaan tersebut?

Saman la Datuk Eskay tu kalau dia rasa dia berada dikalangan orang yang bercakap Benar. Setakat bercakap je buat apa!!! Mengabihkan air liur je!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. salam perjuangan tuan semut

    mohon linkkan blog saya disini

    http://tauke-ikan.blogspot.com/

    terima kasih

    BalasPadam
  2. Barulah rakyat sedar akan niat jahat Pembangkang yg beria2 nak guna dakwat kekal yg tak kekal rupanya.
    Pakatan Rakyat sudah tahu yg mereka tidak akan menang PRU13 nanti. Itulah mereka merancang nak buat kecoh dan buat huru-hara dlm negara supaya Kerajaan yg dipilih oleh rakyat dapat ditumbangkan spt yg berlaku di negara2 Arab.
    NATO, Amerika dan negara2 barat dan sekutu2 mereka akan menyumbang senjata
    kpd pengkhianat2 negara iaitu Pakatan Rakyat dan orang2 suruhan yg boleh dibiayai oleh Anwar dgn duitnya dari kocek Azmin dan Nurul Izzah.
    Negara2 asing cuma mahukan minyak Malaysia.
    Jadi rakyat Malaysia yg tak berapa cerdik janganlah termakan dgn rancangan jahat Pakatan Rakyat!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping