Khamis, November 17, 2011

"Set Mencuci Dakwat Kekal"



Dakwat Kekal namun ianya tidak kekal dan tidak sesuai untuk digunakan oleh Malaysia dalam menghadapi proses Pilihanraya. Penggunaan Biometrik disarankan untuk ketelusan pengundian.


Dibawah ini Video yang Gomo rakamkan lewat pagi tadi mengenai Demo cara cara Dakwat Kekal digunakan jika berlangsung pilihanraya dan juga Cara cara menghilangkan dakwat kekal tidak sampai 5 Minit. Pohon saksikan sehingga tamat apa yang berlaku.



Jelas terbukti buat kita seluruh rakyat Malaysia bahawa Dakwat yang dikatakan kekal ini adalah tidak Kekal sama sekali sepertimana yang dinyatakan oleh pemimpin Pembangkang. Malah tuntutan pihak BERSIH yang mendesak SPR menggunakan Dakwat Kekal pada PRU 13 juga jelas terbukti agenda Jahat yang dirancang bersama PKR, PAS dan DAP demi memenuhi hasrat mereka menjatuhkan kerajaan dengan cara yang tidak sihat.


Indelible Ink
Dikeluarkan oleh syarikat GLC Mysore Paints & Vanish Ltd dari negara India.
- Sebotol Indelible Ink mampu menampung seramai 700 orang pengundi
-Kekal 2 ke 3 di jari hari tampa menggunakan apa apa pencuci.
Cleaning 1 - Mengandungi Sodium Hydroxide Solution
yang boleh diperolehi di farmasi, Hardware


Cleaning 2 - Mengandungi Alcohol with Turtentine
yang boleh didapati di Farmasi dan kedai Hardware




Panic Stone - Sering digunakan untuk membersihkan Kuitik



Kapas - Boleh diperolehi di Farmasi


Diatas ini merupakan bahan bahan yang mana terdiri dari Dakwat Kekal (Tak kekal pun) dan alat serta bahan peluntur yang digunakan bagi menghilangkan Dakwat yang dituntut oleh PAS,PKR dan DAP pada PRU 13 nanti.

Ps: Sekarang ni macam mana? Mana dia Si Ambiga Bershit nak beria - ia nak sangat menggunakan dakwat kekal ni? 

Boleh di terangkan mengenai pendedahan terkini yang dibuat diatas? Boleh dia jelaskan kepada rakyat mengenai konspirasi puak - puak Pakatan Pembangkang?

Adakah ini yang dia katakan sebagai Pilihan Raya yang bersih dan telus yang dia beria - ia benar nak tuntut? Ini bukan Bersih. Dah Kotor dah namanya!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping