Jumaat, Mei 18, 2012

Bakal Calon ADUN PAS Yang Tak Tau Malu!!! Klik Sini
Haduh!!! Pantang betul puak - puak PAS tu dengar cerita ni. Tapi, diorang tak boleh nak salahkan sesiapa sebenarnya sebab diorang sendiri jugak yang cari penyakit.

Dulu diorang jugak yang kutuk dan maki hamun pihak Kerajaan kerana  cuba nak rasuah rakyat dengan Bantuan Rakyat 1Malaysia ni.

Hakikatnya, diorang jugak yang sesak buat permohonan. Bila tak dapat, meroyan - royan pulak buat rayuan dan sebagainya. Sampai siap buat laporan Polis bagai. Hehehe...

Semut yakin, dalam jumlah seramai 254, 847 orang yang memohon duit BR1M ni, pasti ada ahli - ahli PAS yang dah dapat. Itu pun diorang sibuk dok kata duit haram jugak ke!!! Dasar manusia tak sedar diri, memang macam ni la!!!

KUANTAN - Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) ternyata memberikan sumbangan serta mampu meringankan beban rakyat di seluruh Negara.

Di Negeri Pahang sahaja, sebanyak 254, 847 permohonan telah diterima sehingga 5 April 2012. Namun, hanya 224, permohonan sahaja yang berjaya diluluskan.

YAB Menteri Besar Pahang, Dato' Sri DiRaja Haji Adnan Bin Haji Yaakob menjelaskan bahawa jumlah permohonan yang telah ditolak adalah sebanyak 41, 945 permohonan.

"Permohonan yang ditolak ini adalah atas sebab - sebab yang telah dimaktubkan dalam syarat permohonan sebelum ini," jelas beliau.

Diantara sebab - sebab permohonan tersebut ditolak adalah seperti tiada maklumat pemohon di Jabatan Pendaftaran Negara, tiada maklumat tanggungan, permohonan bertindih dan pendapatan isi rumah lebih dari RM3,000 sebulan.

Jawapan tersebut diberikan oleh YAB Menteri Besar sewaktu menjawab soalan dari ADUN Semambu, YB Dato' Pang Tsu Ming dalam sidang Dewan Undangan Negeri semalam. - BPUN
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. hehehe...puak haram jadah yang kata BR1M haram tu cuci duit tu dengan infaq 10% pada tabung PAS, Ada juga kumpul ramai-ramai beli lembu, sembelih dan buat kenduri bagi orang makan PAS sempena kemasukan mereka ke dalam PAS.

    Fatwa sesat menghalalkan cara. Duit haram mana boleh diinfaqkan. Si pemberi akan menanggung dosa. Patutlah ahli PAS semakin buta hati dan bengap sebab makan duit yang mereka sendiri fatwakan haram. Kesian masuk PAS bukan semakin cerdik tapi semakin sesat dan menyesatkan.

    kita tengok pulak pelbagai gelagat,cara, alasan dan fatwa terbaru para penganut sesat PAS yang kebulur nak kedarah juga durian runtuh Felda RM15,000. hehehe memang spesis haram jadah.

    BalasPadam
  2. Kutuk, tapi duit tu ambik jugak. X dapat, mengadu mcm org gila.

    KERANA TERDESAK, NURUL IZZAH KERAH RAJA PETRA SERANG RAJA NONG CHIK? Baca di sini!

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping