Rabu, Jun 13, 2012


Inilah masalah pemimpin Pakatan Pembangkang ni. Kalau dia dah buat satu benda tu dan ianya diakui sudah silap, mula la dia nak nafikannya.

Mula la dia cari alasan mengatakan yang dia tak pernah sebut pun perkara tersebut. Lepas tu ambik la tindakan dengan menyaman pihak tertentu kerana buat fitnah KONONnya.

Sikap jenis bacul macam ni la yang membuatkan orang menyampah dengan diorang. Dah berak tengah jalan, orang semua nampak, dia tak nak mengaku pulak.

Kalau orang dari parti PKR atau DAPigs yang buat tahan lagi. Ini tidak. Seorang yang mendabikkan dada mengatakan dia seorang pejuang Islam pulak tu yang buat.

Adakah Pak Berahim ni tak faham apa maksudnya dengan tanggungjawab? Kalau dah silap tu, mengaku je. Bertanggungjawab sikit atas apa yang kita dah buat.

Kalau diatas dunia ni, tak pe la kita boleh menafikan perkara tersebut. Di akhirat kelak, mana kita nak lari? Apa kita nak jawab? Takkan hukum itu pun Pak Berahim tak tau?

Kalau diatas pentas ceramah, bukan main lagi dia mengajak orang supaya jangan menipu dan membuat fitnah. Sekarang, terang - terang dah dia menipu. Apa lagi dia nak kata?

Isu berkaitan dengan penangguhan Haji ni, dia jugak yang sebut sebelum ini dan ianya dilaporkan oleh media Pakatan Pembangkang sendiri iaitu SelangorKu.com.

Jika dia sebelum ini tak pernah cakap benda tu, kenapa pulak PAS Kelantan sokong apa yang dia ketengahkan? Adakah YDP PAS Kelantan ni pun kena tipu jugak dengan Pak Berahim?

Kalau Pak Berahim tak pernah sebut perkara tersebut, kenapa pulak Si Mat Syabun ni sokong kata - kata Ketua Penerangan PAS dalam Haprakdaily ni?

Dah kantoi tu pulak, dia nak salahkan orang. Dia kata perkara tersebut menjadi agenda Politik yang dimainkan oleh pihak lawan iaitu Barisan Nasional.

Pulak dah!!! Dah orang BN jugak yang kena. Agaknya, orang BN la yang suruh dia keluarkan kenyataan tu dulu ek? Orang BN yang muka macam dia?

Sudah la Pak Berahim!!! Tak payah la nak tegakkan benang yang dah basah. Sedar diri sikit. Orang pandang dia tu macam Ulama. Tapi, ulama apa yang suka menipu macam ni!!! Ini bukan Ulama namanya. Kalau Semak ada la!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Ini pun satu lagi spesis penyesat umat akhir zaman..penganut PAS (parti ajaran sesat)

    BalasPadam
  2. Kalau tak pandai menipu..membuat fitnah..samseng jalanan serta menjatuhkan maruah orang lain bukan melayu PAS namanya..sebab perlakuan sebegini sudah sinonim dengan melayu PAS

    BalasPadam
  3. Pakai kopiah berlagak ulama
    Pergi kenduri dekat kota,
    Dia ni memang Ular dalam semak,
    Hak x betul dibenarkan juga.

    BalasPadam
  4. Pagi hari mengerat rotan
    Rotan untuk dibuat raga;
    Kalau hati bernafsukan syaitan
    Sanggup digadai agama dan bangsa,

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping