Rabu, Jun 13, 2012


Adalah sesuatu yang cukup memalukan bagi seorang yang selama ini mendabik dada mengatakan yang dia memperjuangkan Kebenran jika benda ni pun dia tak boleh buat.

Ianya bukan soal perjuangan. Tetapi sebaliknya, ia berkaitan dengan soal maruah dan harga diri dia serta keluarganya sendiri. Takkan itu pun orang nak paksa jugak?

Tidakkah dia merasakan bahawa isu ini penting untuk dijelaskan kepada rakyat? Tidakkah soal maruah dan imej keluarga ini satu perkara yang penting bagi dirinya?

Apakah dia tidak malu jika suatu hari nanti, anaknya akan balik dan bertanya kepadanya; "Betul ke Atuk ada hubungan sulit dengan Aunty Shamshidar?"

Apa perasaan dia jika anaknya sendiri mengajukan soalan tersebut? Tidakkah dia rasa yang anaknya itu akan menjadi bahan ejekan disekolah?

Adakah dia fikir dengan merampas kuasa pemerintaha, perkara seumpama ini tidak akan menjadi persoalan dikemudian hari?

Sudah la Nurul!!! Jangan la asyik nak menipu rakyat je kerjanya sampaikan maruah keluarga pun dia tak mampu nak jaga. Kalau itu pun dia GAGAL, macam mana dia nak jadi pemimpin?

Bagaimana mungkin rakyat mampu untuk menerima seorang pemimpin yang jelas GAGAL menjaga nama baik dan maruah keluarganya seperti ini?

Sampai bila dia nak orang terus mempersoalkan perkara ini dikemudian hari? Pernahkah dia terfikir mengenai perkara tersebut? Atau adakah dia rasa agenda merampas Putrajaya itu lebih penting dari maruah diri? Korang fikir la sendiri!!!
KUALA LUMPUR - Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar digesa supaya memujuk ibunya yang juga Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail dan isteri Timbalan Presiden parti itu, Shamsidar Taharin supaya mengadakan sidang akhbar bersama dengan segera.

Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Noraini Abd. Khalil Saferi berkata, sidang akhbar itu bagi menjawab segala dakwaan oleh Ahli Dewan Negara, Datuk S. Nallakaruppan berhubung hubungan sulit antara Shamsidar dan suami Wan Azizah, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Ia juga bagi menjawab dakwaan Nallakaruppan bahawa seorang biseksual tidak boleh menjadi ketua pembangkang," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Baru-baru ini, Nallakaruppan mendakwa Anwar mempunyai hubungan sulit dengan Shamsidar selain merupakan seorang biseksual.

Sehubungan itu, pelbagai pihak mendesak agar Wan Azizah dan Shamsidar menjawab pertuduhan tersebut.
Noraini berkata, Nurul Izzah perlu mengambil tindakan memujuk ibunya bagi membersihkan imej PKR yang kini dianggap orang ramai sebagai sebuah parti seks bebas.

"Nurul Izzah juga diminta memberi gambaran sebenar mengenai hubungan antara Wan Azizah dan Shamsidar," katanya.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Huh threesome? Gilak lu.. Jijah dah expired dow

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping