Sabtu, Oktober 20, 2012


Alamak ai!!! Satu hari berapa banyak cerita skandal ni yang nak didedahkan? Tak cukup ke setakat Si Ketua Penipu tu je yang ada skandal dengan Chinadoll?

Kalau awal pagi tadi, skandal mengenai Si Khalid Gagap tu dengan seorang 'Taikun DAPigs'. Kali ni, cerita seorang bekas pemimpin tinggi ni pulak.

Dalam isu berkaitan dengan pengguguran kes saman Tan Sri Musa Hassan terhadap Si Ketua Penipu tu, muncul la beberapa spekulasi yang membuatkan Tan Sri naik berang.

Sewaktu dihubungi oleh pihak Malaysian Insider, Tan Sri Musa jelas enggan mengulas lanjut mengenai keputusan yang telah dibuatnya sebelum ini.

Apa yang peliknya, kenapa pulak puak - puak PKR tu tak nak desak Tan Sri untuk mendedahkan status Si Ketua Penipu tu sendiri.

Kalau sebelum ni, diorang beria - ia sangat mempertikaikan pasal keputusan berkaitan dengan anak Si Nazri Aziz tu. Jadi, kenapa diorang tak buat benda yang sama dalam kes ni?

Rakyat pun nak tau jugak apa status Si Ketua Penipu tu? Betul ke dia hanya membuat dakwaan sebrangan yang mencemar imej serta nama baik Tan Sri Musa? 

Atau adakah memang Tan Sri terlibat dalam isu kes mata lebam ni? Kata PKR ni naka memperjuangkan Keadilan. Sekarang, memperjuangkan menda kejadahnya kalau dah berat sebelah!!! Setakat bercakap je, baik tak payah!!!
KUALA LUMPUR - Bekas ketua polis negara (KPN), Tan Sri Musa Hassan menyelar cubaan sesetengah pihak yang cuba mencetuskan spekulasi susulan keputusan beliau menggugurkan kes saman ke atas ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Isnin lalu.

Dalam perbualan telefon bersama The Malaysian Insider malam tadi, Musa berkata perbincangan dengan Anwar adalah berbentuk peribadi dan berharap pihak tertentu berhenti daripada terus membuat pertikaian dalam isu tersebut.

“Kenapa mahu sibuk-sibuk hal saya? Ia adalah perkara peribadi antara saya dengan Anwar.

“Ini cubaan sesetengah pihak yang cuba mencetuskan spekulasi dan saya berharap tidak perlu pihak lain untuk terus mencampuri urusan saya dengan Anwar,” kata Musa. - Seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping