Rabu, Oktober 16, 2013


Tak payah cakap banyak. SH sumpah Si Chua Jui Meng ni biar dia kena penyakit sakit tulang 'keng'. Biar dia ternganga seumur hidup dia sebab menghina ayat Al - Qur'an.

Itu pun kira nasib baik la SH sumpah dia sakit tulang rahang. Kalau kena sakit lain, SH tak masuk campur ye. Tapi, biar la kena sakit apa pun, baru padan muka dia.

Cuma inilah hasil didikan dari puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebenarnya. Nak petik terjemahan ayat Al - Qur'an, main ikut suka hati je.

Ambik pulak ayat separuh - separuh. Kenapa dia tak ambik ayat yang penuh? Sebabnya mudah. Dia sekadar nak menyesatkan orang lain yang ada dibawah. Itu je tujuan dia.

Kalau kita tengok, terjemahan yang dikeluarkan oleh Si Jui Meng tu dalam laman mikroblog twitter milik dia, hanya sebahagian sahaja ayat dari surah Al-Imran tu diambil.


Kalau kita ikut ayat sepenuhnya, tak de la seperti mana yang digambarkan oleh Si Jui Meng tu. Nampak sangat la dia hanya ambik separuh - separuh.
"Katakanlah (wahai Muhammad) : “Wahai Ahli Kitab, marilah kepada satu Kalimah yang bersamaan antara kami dengan kamu, iaitu kita semua tidak menyembah melainkan Allah dan kita tidak sekutukan denganNya sesuatu jua pun dan jangan pula sebahagian dari kita mengambil akan sebahagian yang lain untuk dijadikan orang-orang yang dipuja dan didewa-dewakan selain dari Allah”.

Kemudian jika mereka (Ahli Kitab itu) barpaling (enggan menerimanya) maka katakanlah kepada mereka : “Saksikanlah kamu bahawa sesungguhnya kami adalah orang-orang Islam”. - Surah Al-i-Imran ayat 64
Pesan SH buat Si Jui Meng. Kalau nak orang hormat pada dia, belajar hormat orang lain dulu ye. Jangan main ikut sedap Kepala Lutut je nak buat apa pun. Ingat! Jangan cabar kesucian agama Islam tak tentu arah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping