Jumaat, Februari 28, 2014


Sekiranya sebelum ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu boleh menjadikan isu #Kangkung viral diruang media sosial, maka tak heran jika diorang boleh buat benda yang sama.

Tambahan pulak, isu kes saman RM 2juta ni adalah diantara PKR dan PAS. Rakyat melihat isu tu sedemikian. Diorang tak lihat ianya kes diantara bekas calon PKR menentang Hadi Awang.

Sebaliknya mereka melihat kes tersebut adalah diantara PKR yang telah memfailkan saman fitnah terhadap Presiden PAS. Itu sebab ada dikalangan pemimpin PAS marah dengan tindakan tersebut.

Sehingga hari ini, kes saman tu masih juga tidak dapat diselesaikan. Jika ianya dapat diselesaikan sekali pun, ianya sudah terlewat. Maruah Si Hadi Awang tu dah tercalar.

Contoh Flyers yang disebarkan
Rata - rata orang dibawah dah bercerita mengenainya. Bagi penyokong PKR, mereka berbicara mengatakan bahawa Hadi Awang tu kantoi sebarkan fitnah terhadap calon PKR tu. 

Manakala penyokong - penyokong tegar PAS pula menyalahkan peguam yang mewakili Hadi Awang keran bertindak sambil lewa dan cuba mensabotaj maruah serta imej Presiden parti tersebut.

Namun hakikatnya, orang yang bertanggungjawab dalam kes ni bukan peguam, Hadi Awang atau pun calon PKR tu sendiri. Sebaliknya, orang yang bertanggungjawab ialah Si Ketua Penipu tu.

Dia yang lembab sangat ambik tindakan apa kejadahnya? Bila keputusan dah diumumkan oleh pihak mahkamah baru dia nak menggelupor apa pasal? Kenapa dia tak ambik tindakan sebelum itu lagi?

Kata dia, dia dah cuba pujuk calon PKR tu supaya jangan ambik tindakan. Tapi pihak keluarga calon tu yang berkeras. Nah!!! Kenapa pada ketika itu dia tak memutuskan terus hubungan calon tu dengan parti dia?

Jika dia betul - betul nak menjaga maruah Hadi Awang, maka itu tindakan yang sewajarnya dia lakukan. Tak perlu dia nak tunggu keputusan mahkamah diumum baru dia nak ambik tindakan.

Sekarang, maruah Hadi Awang tu dah mula tercalar. Macam - macam benda orang dah bercerita pasal dia. Sampai tahap dikalangan ahli PKR sendiri pun ada yang menyalahkan Hadi Awang tu sendiri. Jadi, memang patut sangat la Si Ketua Penipu tu dipertanggungjawabkan. Jangan dia nak lepas tangan pulak!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. bersabarlah banyak2 itu adalah dugaan, kadang2 sesuatu yg berlaku baik atau buruk selalunya dari kita sendiri, keikhlasan dlm apajua adalah TERAMAT PENTING, letakkan Tuhan sebagai no.1 dlm hati kita nescaya semuanya baik2 belaka.

    BalasPadam
  2. Hj Hadi banyak cakap lepas. Mungkin inilah balasannya.

    BalasPadam
  3. Sbb tu fatwa songsang dia tak tarik2 sampai sekarang. Mungkin ini kifarahnya...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping