Jumaat, Februari 28, 2014


Kemungkinan itulah yang dilihat oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu bila bercerita mengenai Perjanjian MoU yang telah dibuat oleh Rejim Pakatan dengan Kerajaan Pusat.

Bagi mereka, perjanjian tersebut dianggap tidak sah dan ianya haram untuk diteruskan selagi tidak mendapat konsensus dari Si Ketua Penipu tu sendiri.

Jelas, pertikaian yang sengaja dibangkitkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni hanya bersifat pentingkan diri sendiri. Bukannya diorang prihatin sangat dengan masalah rakyat.

Hakikatnya, perjanjian tersebut dibuat sebagai satu tanda Kerajaan ikhlas dalam membantu menyelesaikan kemelut krisis air yang sedang melanda rakyat terutama dikalangan penduduk Selangor.

Namun, bagi puak - puak Pakatan Haramjadah tu, perjanjian tersebut dilihat 'songsang' dan terpesong dari perjuangan asal mereka sebelum Pilihan Raya Umum yang lalu.

Persoalannya, penting sangat ke kalau Si Khalid Ibrahim tu tak bagi tau Si Ketua Penipu mengenai tandatangan perjanjian yang telah dibuat? Kalau dibagi tau awal, apa yang Si Ketua Penpu tu nak buat?

Adakah dia akan membenarkan Si Khalid tu untuk teruskan niat dia dalam menyelesaikan masalah rakyat atau ianya akan dihalang oleh Si Ketua Penipu tu sendiri?

Dari satu sudut, nampak sangat yang puak - puak Pakatan Haramjadah tu sengaja nak menjadikan isu berkaitan dengan perjanjian tersebut sebagai alasan untuk menjatuhkan Si Khalid Ibrahim tu dan seterusnya mengangkat Si Ketua Penipu tu untuk jadi Menteri Besar yang baru!!!
PETALING JAYA: Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim sehingga kini tidak dipanggil oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menjelaskan butiran perjanjian air Selangor - Putrajaya, kata Pengarah Komunikasi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Fahmi Fadzil.


Fahmi memberitahu 'The Star Online' pada Khamis bahawa beliau telah dimaklumkan bahawa Khalid telah bersiap sedia untuk membuat pembentangan mengenai pelaksanaan penstrukturan semula industri air kepada semua pemimpin Pakatan Rakyat tidak lama lagi.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. mangkuk wei....kalau korang nak mati kering pun jangan libatkan orang lain. korang tak nak air...korang punya pasal. sapa nak tolong angkat air naik rumah2 flat tu...ade korang tolong gotong royong macam korang pergi demo tu....
    sohai punya orang...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping