Khamis, Mac 27, 2014


Heh! Nampak gayanya bukan semua orang bersetuju dengan apa yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu mengenai keputusan mahkamah yang telah dibuat terhadap dirinya.

Kalau baca dalam tulisan yang didedahkan oleh Blogger DAPigs ni, memang nampak sangat yang dia marah terhadap tindakan Si Ketua Penipu tu. 

Dia anggap Si Ketua Penipu tu cuba nak menipu rakyat dan hanya memperjuangkan Keadilan demi diri dia sendiri sedangkan sebelum ini, dia jugak yang salah-gunakan sistem kehakiman tu.

Blogger DAPigs tu turut menyentuh mengenai tindakan Si Ketua Penipu tu yang pernah terlibat dalam pemecatan Tun Salleh Abas serta empat orang hakim mahkamah Agung.

Nah! Tak heran la kenapa sekarang Si Ketua Penipu tu boleh tuduh wujudnya "Campur Tangan Eksekutif" dalam keputusan kehakiman yang dibuat terhadap dia.

Rupa - rupanya, dia sendiri yang pernah masuk campur dalam keputusan kehakiman sebelum ini demi kepentingan diri dia sendiri. Dan sekarang dia nak tuduh orang lain pulak?

Jika benar dia seorang yang nak memperjuangkan Keadilan, kenapa hanya kes yang tidak memihak kepada dia je yang menjadi persoalan dan dipertikaikan?

Sebaliknya, kes dia saman orang itu ini tak de pulak dia nak kata tak adil. Cuba Si Ketua Penipu tu berterus terang biarpun SEKALI dalam seumur hidup dia. 

Adakah keputusan kehakiman sebelum ini juga tidak adil? Adakah kemenangan dia dalam beberapa kes saman fitnah juga tidak adil? Berapa banyak kali dah dia menang dalam kes seperti itu?

Malah ramai lagi pemimpin Pakatan Haramjadah tu yang pernah menang kes sedemikian. Tapi tak pernah pulak diorang dakwa keputusan tersebut sebagai tidak adil.

Jelas, tindakan dan perjuangan Si Ketua Penipu tu untuk menegakkan Keadilan hanya atas dasar kepentingan peribadi semata - mata. Dia bukannya nak memperjuangkan Keadilan untuk rakyat. 

Jadi, jangan la rakyat mudah diperbodohkan dalam agenda peribadi Si Ketua Penipu tu. Tak mendatangkan faedah lansung kalau menyokong perjuangan berkepentingan peribadi dia. Setakat nak jadi Penjaga Bontot dia, buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. SAYA TERPANGGIL UNTUK MENULIS KENAPA ANWARADE KEKEBALAN UNTUK MENHINA MAHKAMAH? SEKIRANYA RAKYAT BIASA YANGMENYUARAKAN SUDAH PASTI TINDAKAN AKAN DIABMIL TETAPI KENAPA SETAN YANGF BERTOPENGKAN MANUSIA INI BEBAS MENGKRITIK UNDANG-UNDANG NEGARA? KENAPA DIA TIDAK BERANI BAGI DNA? KENA AP DIA TIDAK AMBIL PELUANG SEWAKTU DIBERIKAN PELUANG SELUAS-LUASKANY DIKANDAHNG TERTUDUH? ADAKAH PEGUAM YANG MEWAKILI DIA NI BODOH ATAU PEKAK BISU ATAU PUN BIUL? MULUTNYA SUNGGUH BUSUK SEPERTI HATINYA YANG LEBIH BUSUK DARI BANGKAI MANUSIA.

    BalasPadam
  2. DAPigs adalah oportunis.
    Mereka yakin untuk menggunakan Anwar Ibrahim sebagai kuda tonggangan merampas Putrajaya dah hancussss....
    Habis manis sepah dibuang. Begitu kira-kiranya.
    Sekarang DAPigs menonjolkan Wan Azizah sebagai penyambung agenda mereka.
    DAPigs melalui LKS telah mencanangkan kemenangan Jijah di Kajang adalah atas sokongan kaum imigran cina DAPigs.
    Pada PRU 14 nanti pasti Jijah akan diletakkan bertanding di Parlimen yg majoriti pengundinya adalah kaum imigran cina.
    Tunggguuuuuu......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping