Ahad, Jun 08, 2014


Heh!!! Pakatan tak nak meroyan ke bila Si Xavier ni nak saman Si Chagubard tu kerana menabur fitnah? Diorang tak nak tuduh Si Xavier ni menghalang Hak Kebebasan Bersuara?

Nak harap budak - budak SAMM tu, memang tak boleh diharap belaka. Setakat cakap je pandainya diorang tu. Bila kes macam ni, semuanya jadi PONDAN belaka.

Kalau tidak sebelum ni, diorang jugak yang melalak macam Anjing bila Perdana Menteri failkan saman fitnah terhadap Malaysiakini. Macam - macam dakwaan yang diorang buat.

Ada yang kata PM sengaja nak halang Kebebasan Media. Ada yang tuduh kata PM nak tekan pihak Malaysiakini dan menutup mulut mereka agar tidak melaporkan berita kepada rakyat.

Sekarang, berani tak diorang nak buat tuduhan yang sama? Tak nak pulak diorang dakwa Si Xavier ni cuba nak tutup mulut Si Chagubard tu dari mendedahkan Kebenaran.

Nampak sangat la puak - puak Pakatan Haramjadah tu memang jenis manusia yang MUNAFIK. Cakap pun tak serupa bikin. Kalau orang lain buat, semua tak boleh. Kalau kena batang hidung sendiri, terus kecut buah kerandut dibuatnya!!!
SHAH ALAM: Calon Naib Presiden PKR, Dr. Xavier Jayakumar menafikan sekerasnya bahawa beliau pernah terlibat dalam usaha menyogok Pengerusi Lembaga Rayuan Pemilihan PKR, Abdul Malek Hussin. 

Tegasnya lagi, beliau akan mengambil tindakan undang-undang terhadap individu yang menuduhnya kononnya cuba memberi rasuah demi memastikan berjaya meraih jawatan tersebut pada pemilihan parti kali ini. 

"Itu tidak betul, itu sahaja komen saya, dan saya akan saman semua orang yang termasuk yang keluarkan kenyataan itu," katanya kepada antarapos. 

Baru-baru ini, Badrul Hisham Shaharin atau lebih dikenali dengan nama Chegubard melalui aduan bertulis mendedahkan perkara ini setelah insiden digantung keahliannya. 

Malek Hussin dikatakan 'mencampak' sejumlah wang ke arah  Xavier setelah enggan menerima rasuah daripada 'bos' kepada Ketua Cabang Kota Raja itu.  

Bos yang dimaksudkan itu boleh jadi Timbalan Presiden Azmin Ali, yang mempertahankan jawatannya menentang Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim dan Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution, ujarnya lagi.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping