Khamis, Mac 05, 2015

Siapa yang tak kenal dengan Tun Mahathir, seorang Negarawan yang cukup terkenal dan sangat dikagumi oleh rakyat Malaysia yang sentiasa bersyukur dengan apa yang telah diusahakan selama ini.

Namun, masih ada segelintir masyarakat di Malaysia ni yang benci kepada Tun Mahathir. Terutama sekali dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang sebelum ini sering memusuhi beliau.

Jika bagi PKR, Tun Mahathir dianggap sebagai musuh kerana beliau lah yang bertanggungjawab menggugurkan jawatan Si Ketua Penipu tu sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Manakala bagi puak - puak PAS, Tun dianggap sebagai seteru yang cuba menggagalkan perjuangan mereka untuk menegakkan perlaksanaan Hukum Hudud di Negeri Kelantan.

Malah Tun juga turut didakwa sebagai seorang 'Pengkhianat' kerana tidak menepati janji yang telah dibuat sewaktu PAS bergabung dengan UMNO sehingga mereka berpecah pada tahun 1990.

Bagi puak - puak DAPigs pula, Tun Mahathir adalah seorang pejuang Ultra Melayu yang hanya menjadi penghalang kepada agenda mereka untuk menubuhkan gagasan Malaysian Malaysia.

Tun dianggap sebagai seorang pemimpin yang mampu menjahanamkan usaha puak - puak DAPigs untuk merosakkan Perpaduan Ummah dan memecah-belahkan orang Melayu di Malaysia ni.

Tapi, itu didalam Malaysia. Hakikatnya, kelibat dan ketokohan Tun Mahathir bukan sahaja dibenci oleh puak - puak Pakatan Haramjadah di Malaysia ini sahaja. Tapi diseluruh dunia juga begitu.

Terutama sekali bagi puak - puak Kapitalis Yahudi yang sentiasa memperlekehkan orang Islam dan melakukan penindasan dimana sahaja mereka berada. Kehadiran Tun Mahathir ini telah memalukan mereka.

Banyak tindakan yang dilakukan oleh Tun sewaktu beliau menjadi Perdana Menteri Malaysia telah berjaya membuka kemaluan puak - puak Yahudi sama ada dalam perhubungan antarabangsa mahu pun ekonomi.

Malah, ketokohan Tun Mahathir juga turut mendapat sokongan dari kalangan pemimpin - pemimpin Negara Arab yang kagum dengan keberanian beliau menentang puak - puak Yahudi.

Maka kesimpulannya, kebencian terhadap Tun Mahathir ni bukan la satu perkara baru. Kalau di luar Negara, Yahudi benci pada Tun. Dan di Malaysia pulak, puak - puak Pakatan Haramjadah tu benci pada dia. Kiranya, puak - puak Pakatan tu sama la macam Yahudi!!!

PS: Untuk baca kisah selanjutnya, klik sini.
Categories:

12 ulasan:

  1. kemah keming kato ore klate...

    BalasPadam
  2. Beliau juga manusia biasa.. ada kelemahan.. tp bersyukur dan bangga ada insan mcm dia di negara ni. Siapakah Tun Dr Mahathir Mohamad? Terima Kasih Tun, keranamu kini kami generasi pewaris menikmati hasilnya.

    Yang pasti... Tun bukanlah seperti PAS yang memecat ahlinya yang berjihad dibumi Syria. Jauh sekali jika mahu dibandingkan dengan DS Anwar yang menyokong sepenuhnya Israel.

    Tun Dr Mahathir Mohamad....

    1.Dia lah yang menggerakkan negara Islam yang lain untuk membantu Bosnia Herzegovina ketika umat Islam disana disembelih oleh pengganas Serbia.

    2. Dia juga lah yang menghantar ratusan komando Malaysia yang dibawa masuk secara sulit ke Bosnia untuk membantu saudara seIslam kita ketika era pencerobohan dan pembunuhan beramai-ramai umat Islam di Bosnia ketika itu. “Kalau negara Arab ini tidak datang membantu, kita hantar sahaja askar kita,” - Tun Mahathir.

    3. Dia juga lah berpakat dengan kerajaan Sultan Brunei menyediakan jumlah dana yang berjuta dollar untuk membeli senjata dan peluru anti kereta kebal untuk tentera Islam di Bosnia.

    4. Dia lah yang pernah menangis ketika melawat Bunker yang menjadi pejabat Yasser Arafat di Palestin.

    5. Dia juga lah pemimpin Islam yg Yasser Arafat hubungi meminta bantuan dan pertolongan ketika diserang oleh rejim zionis.

    6. Dia juga lah yang mempertaruhkan nyawa isterinya,Tun Dr Siti Hasmah menaiki pesawat ke Baghdad membawa bantuan kemanusiaan kepada umat Islam demi untuk melepaskan sekatan Amerika Syarikat.

    7. Dia lah yang digelar MahaFiraun dan dia jugalah yang lantang mengutuk kekejaman Yakjuj Makjuj / Zionis ke atas umat Islam serta mempertahankan Islam dimata dunia.

    8. Dia lah yang berusaha keras, tak hanya duduk berdoa tanpa berbuat apa2.

    9. Dia lah yang ketika saudara Islam yang berlainan parti mendoakan kecelakaan untuknya. Tapi dia diizin oleh Allah SWT masuk ke dalam KAABAH.

    Malah beliau kini dianggap sebagai seorang pemimpin dunia yang berjaya meskipun memimpin sebuah negara yang kecil. Beliau bukan hanya berjaya Memerdekakan negaranya dari semua segi, tetapi berusaha memerdekakan negara-negara lain dari belenggu falsafah pembangunan yang dijana dari barat yang jelas muflis idealistiknya..

    Bila berbicara soal Tun M, sudah pasti sebak dan berlinang air mata kerana jasa yang dicurahkannya sudah pasti tidak dapat dibalas.

    Dialah..

    TUN DR MAHATHIR BIN MOHAMAD, MANTAN PERDANA MENTERI MALAYSIA dan manusia yang dihormati UMAT ISLAM dan PEMIMPIN ISLAM seluruh dunia.

    Terima Kasih Tun, keranamu kini kami generasi pewaris menikmati hasilnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terbaik.... Tun memang terbaik...

      Padam
  3. Beliau mmg ada kelemahan diakui.. tp kehebatan beliau juga dikagumi... so far lom ada yg setaraf dia kat Msia nih..

    BalasPadam
  4. Tun...sy dgn sejujurnya amat berterima tdk trhingga...hanya allah shj yg dpt membls semua jasa2 yg tun curahkan di bumi ini..trm ksh skali lg..krn memajukan negara ini..alhamdulilah..dgn kemajuan yg ada hari..rakyat mlaysia tdk merempat di negara org..sngh besar pengorbanan tun pd bumi ini..

    BalasPadam
  5. masa tun pecat anuwar dulu saya benar2 marah mengumpat dan menghina tun tapi bila saya faham kenapa tun buat begitu saya rasa berdosa dan bersalah pd tun saya minta maaf dunia akhirat ampunkan saya tun .. sy sorang ibu dpt merasa keenam-enam pm tapi masa tun sy kena bangun gi sekolah jam 4 am cos jam dicptkan sejam van sek dtg jam 5am dulu 6am sek cuma 2 batu aja lebekurg 3klm skg...apa pun tun terbaik kkkkk

    BalasPadam
  6. Dan siapakah 'keramat' yang memberi gelaran firaun atau mahafiraun???

    BalasPadam
    Balasan
    1. X pasti siapa... tp dia terang2 tentang yahudi... gelaran Harimau Asia sbb lantang bersuara walau berada ditengah2 mereka yg dia kata...

      Padam
  7. Banyak kutuk daripada pujian

    BalasPadam
  8. Spa yg dok mengutuk Tun...siap sedia utk terima azab yg pedih oleh Allah di akhirat kelak.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping