Khamis, Mac 05, 2015

Kalau cerita dengan puak - puak Pakatan Haramjadah tu, sudah pasti diorang akan menunding jari dan menuduh UMNO yang menjadi punca kepada semua angkara ini berlaku.

Tapi, itu dulu. Sekarang, puak - puak Pakatan Haramjadah tu tak mampu nak menuduh orang lain kerana mereka sendiri yang mengamalkan budaya 'Politik Samseng' yang selama ini dituduh kepada UMNO.

Jika sebelum ini, PKR mengamalkan budaya Politik Samseng sewaktu mengadakan pemilihan parti sehingga ada dikalangan ahli yang pecah kepala dihentak dengan kerusi dan meja.

Bahkan sebelum ini juga, PAS berhadapan dengan kemelut kepimpinan yang didakwa cuba membelakangi kepimpinan Ulama sampai tahap ada yang buat demo depan Ibupejabat PAS Pusat.

Maka tak mustahil sekiranya AJK PAS Pusat ini telah diserang oleh ahli - ahli serta penyokong dari kalangan mereka sendiri yang tak puas hati terhadap apa yang dilakukan sebelum ini.

Sepertimana yang dinyatakan oleh sahabat blogger, Cucu Tok Selampit (CTS), budaya 'Politik Samseng' dikalangan PKR kini sudah mula meresap ke dalam PAS melalui PASMA-Cai.
"Kemelut dalaman dan pergeseran di dalam PAS menjadi semakin parah. Dr Dzulkifly Ahmad, salah seorang AJK PAS Pusat telah dipukul selepas pulang dari solat subuh di masjid. 
CTS yakin ini kerja dalaman parti sendiri yang mahu melihat PAS berpecah dan berbalah lebih teruk. Pengikut PAS baik ahli asal maupun yang berwala' dengan PASMA kini mula mengikut rentak rakan mereka di dalam PR dengan bergaduh dan menggunakan kekerasan." - Lapor CTS
Tapi, tak mustahil juga sekiranya serangan itu sengaja diatur sendiri oleh pemimpin PAS berkenaan sebagai taktik meraih simpati dari kalangan ahli serta penyokong yang berada dibawah.

Kebarangkalian dia nak mencari 'Publisiti Murahan' bagi menaikkan nama dia menjelang pemilihan Jun nanti tidak dapat dinafikan juga seperti yang pernah dilakukan oleh Hatta Ramli sebelum ini.

Siapa tahu ye tak? Puak - puak Pakatan Haramjadah ni bukannya boleh percaya sangat. Diorang ni sanggup buat apa saja demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi diri sendiri. Termasuk la meraih sokongan dengan 'Publisti Murahan' seperti ini!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Memang ... mereka lah sendiri yang mengaturkan serangan ke atas pemimpin sendiri untuk menaikan rating dlm pemilihan nanti. Lagi pulak, dapatlah mereka bercerita... balik dari solat subuh... dah tu membaca Al Quran pulak di dalam kereta.... maka mungkin satu haram pahala pun tak dapat, sebab dok cerita kebaikan diri.... itu kalau betul lah... jgn2 saja buat cerita... lagi teruk, bukan saja tiada pahala, tambah dosa pulak lagi.... puak2 pas ni bukan boleh dipercaya.... pemimpin, ulamak.... sama saja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lakunan yg sangat mantap. Nak cerita satu malaysia dia sembahyang subuh berjemaah di masjid. Orang umno tak gi jemaah. Keeja orang umno tungguvorang pas balik masjid dan pukul

      Padam
  2. Cepat je diorang cakap bukan ahli PAS buat, mana diorang tau?

    BalasPadam
  3. Tak sangka pemimpin dan ahli pas pun kaki penipu. Contoh semasa mengundi pemilihan dalam parti dahalu kalau tak percaya tanya Ahli MSU PAS Zaharudin Muhammad.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping