Sabtu, April 04, 2015

Herankan? Kenapa pulak Si Chagubard ni yang beria - ia menghentam kenyataan yang telah dibuat oleh Tun Mahathir dan mendesak agar MP Barisan Nasional mempertahankan Datuk Najib?

Dalam kenyataan biadap yang dibuat oleh Si Chagubard, dia turut menyifatkan Tun Mahathir seperti 'Lanun' sambil membidas Rafizi yang meminta Tun Mahathir menyerang Datuk Seri Najib.
“Saya bersetuju 1MDB perlu penglibatan semua dalam membongkarkan, mencari dan menyeret pesalah ke muka pengadilan kerana wang rakyat memang perlu dikembalikan.

“Bagaimanapun Dr Mahathir bukanlah orangnya. Adakah dia bersih dan suci,” katanya kepada pemberita pada sidang media di bilik gerakan Ahli Parlimen Lembah Pantai.
Malah dalam masa yang sama, Si Chagubard tu juga turut membuat dakwaan bahawa kepimpinan Datuk Seri Najib hari ini terpaksa memikul beban yang ditinggalkan oleh Tun Mahathir sebelum ini.

Berikutan dengan serangan terbaru yang dibuat oleh Mantan Perdana Menteri itu sebelum ini, Si Chagubard mendesak agar semua Ahli Parlimen BN mempertahankan Datuk Seri Najib.
“Ya betul pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak lemah dari aspek ekonomi tetapi ketahuilah pentadbiran inilah yang terpaksa mewarisi menanggung biawak hidup ciptaan Mahathir dan kroninya,” dakwanya lagi.
Namun malangnya, kata Si Chagubard, ada dikalangan Ahli Parlimen BN sendiri yang dilabelkan sebagai Penakut kerana enggan membantu Perdana Menteri menjawab persoalan yang dibangkitkan.

Apa yang membuatkan sesetengah pihak berasa hairan ialah kenapa Tun Mahathir beria - ia benar menyerang pentadbiran Datuk Seri Najib pada ketika ini? Apa yang membuatkan dia rasa sedemikian rupa?

Bukan ke sebelum ini Tun juga yang mengangkat nama Datuk Seri Najib untuk menjadi Perdana Menteri bagi menggantikan Tun Abdullah yang disifatkan sebagai 'Terlalu Lemah' sebelum ini?

Walaubagaimana pun, ada juga sesetengah pihak yang melihat, kesempatan ini diambil oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu untuk terus memburukkan imej pentadbiran Barisan Nasional.

Tapi, apa nak heran sangat dengan tindakan puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang dilihat terdesak dalam ketandusan idea untuk menyerangn dan menghentam Barisan Nasional.

Sehingga tahap mereka terpaksa mencadangkan nama Tun Mahathir sebagai 'Ketua Umum' bagi menggantikan Si Ketua Penipu tu sebelum ini. Tidakkah itu membuktikan bahawa mereka sudah tidak ada kemampuan?

Cuma yang menjadi persoalannya, kenapa selama ini diorang menolak kenyataan yang dibuat oleh Tun Mahathir terhadap Si Ketua Penipu tu sendiri? Bila Tun Mahathir kata Si Ketua Penipu tu meliwat, kenapa diorang mati - mati tak nak percaya pulak!!!

5 ulasan:

  1. Bad Bard umpama lalang tak bertuan.

    BalasPadam
  2. Chegu Bard ni dah tak laku, tak releven lagi. Baik lah diam sudah.

    Kalau nak kutuk, gi kutuk sepat kering sekeluarga lebih baik. Atau pergilah mesjid Rembau beribadah, baca Al Quran...itu terbaik.

    BalasPadam
  3. Kesiankan. Nampak sangat kata2 tersebut mcm orang yg kurang kasih sayang. Seolah2 hidupnya takkan mati. Lgsg tak risau akan dosa pahala.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu ar.. yg sebenar dia ni nak perhatian... kurang kasih syg le kot..

      Padam
  4. Sayangkan Najib pulak sibard nie.Cari makan beb.Macam-macam.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping