Jumaat, Disember 31, 2010

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Menjelang ambang tahun baru hari ini, dunia politik padat dengan pelbagai isu dan spekulasi sehinggakan Semut terpaksa membuat posting sejam sekali. Panas, memang Panas!!!

Isu awal pagi tadi mengenai Ahli Parlimen Serdang yang jelas kurang faham tentang adap sopan, cara pemakaian yang bersesuaian dan kaedah untuk menghormati agama lain.

Tindakan beliau memakai baju ketat itu disokong pula oleh Nik Aziz, Mursyidul Am PAS yang menyatakan isu pakaian itu bukan persoalan utama.

Nampak sangat Nik Aziz mahu mengelakkan diri dari terus dipersalahkan kerana GAGAL, diulangi GAGAL mentarbiah Teo Nie Ching mengenai sensitiviti dan kefahaman dalam segi pemakaian.

Bukannya beliau tidak boleh nak nasihatkan si Teo Nie Ching itu agar berpakaian sopan, berbaju labuh dan berlengan panjang seperti ibu - ibu yang turut serta dalam program tersebut.

Isu yang terbaru dan terkini ialah mengenai video ini. Saksikan sendiri bagaimana pemimpin PAS semakin hari, semakin tunduk kepada DAP.



Sampai begitu sekali mereka sanggup bermati - matian mempertahankan Karpal Singki Pecah itu?

Yang peliknya, sesama Islam sendiri mereka jadikan musuh. Malah mereka menolak untuki mengeratkan Perpaduan dan Silaturahim sesama Umat Islam sendiri.

Jadi tak peliklah kalau si Mursyidul Am PAS itu sengaja mengelak apabila isu pakaian Teo Nie Ching diketengahkan.

Jelas, kini mereka sendiri mengakui bahawa mereka sanggup diperkudakan oleh DAP demi memenuhi tuntutan kuasa. Bukan lagi kerana Agama Islam. Wallahualam.

Fikir - fikirkan lah.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Nak heran apa PAS i.e TGNA bercakap begitu? kita kembali ke zaman Rasulullah SAW dimana seorang manusia yg bernama Abdullah bin Ubai..Beliau berkata2 dan berlagak seolah2 beliau benar2 beriman kepada Allah dan Rasulullah.Tapi hakikat sebenarnya Abdullah bin Ubai adalah MUNAFIQ TERBESAR..Jadi kalau PAS (Nik Aziz) boleh melaung-laungkan PAS memperjuangkan Islam..sama saja dgn Abdullah bin Ubai..kerana PAS adalah Parti MUNAFIQ TERBESAR mutakhir ini disebabkan kerakusan 2 atau 3 kerat pemimpin yg dah terlalu ingin nak jadi TPM/Menteri/etc. Apa yg PAS buat sekarang telah "menjelmakan" rupa PAS yang sebenar iaitu Parti Munafiq..kerana termakan hasutan syaitan iaitu DAP/PKR..Nauzubillah..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping