Jumaat, Januari 28, 2011

Mamat gila glamer ni memang betul - betul la kaki temberang. Pembohong tersohor yang dikeluarkan dari Ladang Rakyat.

Kata Ketua Penerangan PAS Johor ni, calon PAS serta jentera mereka dapat reaksi positif di kawasan perkampungan tradisi dan masyarakat Felda.

Kononnya kawasan - kawasan tersebut sukar ditembusi sebelum ini. Beliau membuat tafsiran berdasarkan 60 orang pengundi yang ditemui. 60 orang je yang dia jumpa?

Dalam laporan Malaysiakini, jelas memaparkan kenyataan seorang pemimpin PAS yang menyatakan agak sukar untuk mereka meraih undi.

Gabungan Pakatan Pembangkang itu masih sukar untuk menembusi kawasan yang majoritinya Melayu seperti di kawasan Felda.

...Masyarakat Cina Pun Tak Sudi Menerima Pemberian Cikgu Mala...

Lim Guan Eng pun mengaku adalah sukar untuk mereka menang walaupun mendapat sokongan pengundi Cina pada pilihanraya yang lalu.

Maka sah la si Mazlan Aliman tu menipu. Dalam sidang media pun dia menipu.Tak pasal - pasal je pemberita yang hadir tu semua kena tipu dengan dia.

Ke memang niat dia supaya jentera - jentera kempen mereka kurang membuat kerja untuk memastikan Cikgu Mala kalah dalam PRK kali ini? Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Mana pergi marof? tak nampak dia semut? Kena tekanan perasaan ke?

    BalasPadam
  2. ade tu...menyorok kat belakang cikgu mala, takut anak murid nampak...hahaha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping