Khamis, Januari 27, 2011

...Dia Dah Buta, Jadi Dia Ajak Orang Lain Buta Sama...

Memang dah jadi dasar perjuangan Parti Angguk Saja ni agaknya. Mereka menyemaikan benih pembohongan dan menolak kebenaran dari terus dipaparkan.

Mereka sebelum ini sibuk buat kempen kepada pengikut - pengikutnya agar menolak Utusan Malaysia. Macam - macam dakyah yang mereka buat supaya rakyat tidak mempercayai isi kandungan akhbar arus perdana itu.

Rupanya mereka sengaja menyembunyikan kebenaran dari diketahui umum. Macam si Mazlan Aliman yang asyik buat provokasi mengenai indeks perahan sawit.

Padahal, didalam akhbar Utusan Malaysia, hari - hari ada disiarkan perkara tersebut. Jadi kalau takde orang baca, maka lagi senang la kerja si Mazlan Aliman ni nanti nak menabur fitnah.

...Nah, Ni Bukti Ada Dalam Utusan...

Lagi satu, penyata mengenai keuntungan Felda ni dibentangkan didalam Parlimen setiap tahun. Tapi sebab si Mazlan Aliman ni bukan Ahli Parlimen, dia sendiri pun tak tahu mengenai perkara tersebut.

Maka lebih senang dia menipu dari menyerlahkan kebenaran sebab dia sendiri pun tak tahu perkara sebenar. Nampak sangat dia sengaja nak membutakan mata rakyat. Itu pun ada hati lagi nak ajak orang berdebat. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. ..KALAU MAZLAN ALIMAN TAK SUKA FELDA,KELUAR JE BAWA MAK BAPAK SEKALI DUDUK KAT KELANTAN..RAMAI ORANG LUAR NAK MOHON MASUK FELDA...

    BalasPadam
  2. ni jenis tak mengenang budi...berpuluh tahu mak bapak dia bagi makan hasil titik peluh dengan felda, dia pulak balas dengan TAIK...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping