Khamis, Februari 10, 2011

Kesian bila memikirkan nasib yang menimpa rakyat Selangor ni ye. Dapat Kerajaan Pekak. Apa yang rakyat cakap dia buat bodoh je. Tapi jadi wakil rakyat.

Dah la pekak, degil pulak tu. Kerajaan Pakatan Pembangkang Selangor tetap berdegil dengan keputusan untuk membiayai kos perundangan ADUN Sri Muda.

Tanpa mempedulikan kritikan rakyat, kata Menteri Besar Selangor, pembiayaan itu diteruskan atas prinsip kebebasan bersuara selain mengatakan bahawa Shuhaimi Shafiei itu wakil rakyat Negeri itu.

Kononnya dalam Mesyuarat Exco semalam telah memutuskan untuk memberi khidmat guaman kepada Shuhaimi kerana sebagai seorang wakil rakyat beliau perlu bersuara.

Nampak sangat la Kerajaan Selangor ni memang berat sebelah dan mengamalkan diskriminasi secara terang - terangan.

Dan jelas mereka terang - terang derhaka kepada Sultan kerana membela orang yang mengutuk Institusi DiRaja itu. 

Sebab Shuhaimi didakwa atas artikel yang mengkritik tindakan DYMM Sultan Selangor ekoran isu lantikan Setiausaha Kerajaan Negeri.

Jadi, takkan la rakyat yang menjadikan dia sebagai wakil mereka boleh merelakan seorang ADUN suka - suka mengutuk DYMM Sultan?

Sekali lagi, puak - puak Pakatan Pembangkang ini menolak dan meminggirkan suara rakyat. Nak bangga lagi kata mereka prihatin terhadap rakyat? Ceit!!! Pigidah!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. aku amat berminat sekiranya negeri Selangor dipulangkan semula kepada BN....diorang ni makan hasil yang BN yang tanam sekian lama...pastu nak kata Selangor maju bawah PR....temberang

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping