Sabtu, Februari 19, 2011

...''Ini Harta Rakyat, Semua Aku Yang Punya!!!"...

Apa la yang Noh Omar nak pelik sangat dengan 'peel' Menteri Besar Badut tu? Tak payah pelik la dengan musibat tu, buat mengabihkan masa je.

Dah nama pun Menteri Besar Badut, jadi apa dia buat lawak belaka. Bukannya pandai sangat pun si Khalid Gagap tu.

Lagi Noh omar nak heran bila dengar kata si Khalid Gagap tu guna duit rakyat sesuka hati dia je. Macam duit tu duit mak bapak dia.

Lagi pun bak kata dek Setiausaha Politik Khalid, Si Faekah tu ianya dah menjadi amalan biasa dan bukan sesuatu yang janggal bagi Menteri Besar membelanjakan wang rakyat.

Faekah tu menjawab dakwaan yang dibuat oleh Noh Omar terhadap penyalah-gunaan wang yang dilakukan oleh Menteri Besar Selangor sebelum ini.

Kata dia, perbelanjaan yang digunakan oleh Khalid Gagap dengan wang Perbadanan Menteri Besar itu adalah bertujuan untuk penginapan tetamu yang datang dari Sabah dan Sarawak.

Kononnya kata si Faekah tu, kunjungan yang dibuat itu adalah untuk tujuan rasmi. Tujuan rasmi untuk apa?

Ala, tak payah la nak beria - ia nak 'back - up' Big Bos ko tu Faekah oi. Semua orang tau dia memang suka guna duit rakyat ikut suka hati dia.

Tengok aje la kes ADUN Sri Muda tu. menda jadah pulak Kerajaan Negeri kena bayar kos guaman dia? Tu dah sah la menyelewengnya.

Macam takde keje lain pulak si Faekah ni. Selain cium bontot Khalid Gagap, nak juga menipu rakyat. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping