Isnin, Februari 07, 2011


Ini pengumuman penting. Kepada sesiapa yang ada berjumpa atau terserempak dengan mamat dalam gambar diatas, sila maklumkan kepada PKR.

Dengar kata, dia hilang selepas selesai mesyuarat Pakatan Pembangkang malam tadi. Frust menonggeng sebab tak dapat jadi calon.

Pakatan Pembangkang katanya sebulat suara dalam membuat keputusan untuk mengekalkan calon dari Parti Angguk Saja bagi menghadapi PRK Merlimau nanti.

Sambil menafikan khabar angin bahawa mereka tidak akan meletakkan sebarang calon, Ketua Penipu Rakyat, Anwar kata keputusan itu bulat sebulat Sam Ketot.


Patut la Sam Ketot tak ada dalam gambar masa sidang media ini dijalankan. Katanya dah balik awal, menyorok dalam selimut. Kecewa tak dapat jadi calon.

Dalam sidang media tersebut, Presiden PAS sempat lagi menipu pemberita apabila ditanya mengenai siapakah calon yang akan diletakkan nanti.

“Lazimnya calon adalah orang tempatan,” kata Abdul Hadi.

Dah nampak dah menipunya. Dalam PRK Tenang hari tu calon orang tempatan ke? Itu pun dia nak kelentong jugak?

Maka tak jadilah PAS nak simpan duit untuk menghadapi Pilihanraya Umum seperti yang digembar - gemburkan sebelum ini.

Dan tindakan yang diambil hari ini juga membuktikan bahawa apa yang dikatakan oleh Chua Jui Meng sebelum ini omong kosong sahaja. Konon dikalangan diorang boleh berkompromi. Kalau boleh berkompromi, kenapa tak bagi PKR bertanding? Cakap tak serupa bikin. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. Sibadut pendek tu cuma layak menjadi pembawa beg nuar serta menjadi pacacai yang bebal sahaja...kah kah kah..ada hati nak jadi yb dengan menawar diri sendiri awal2 lagi tanpa sebarang perbincangan dengan orang lain last sekali dia terberak dalam suar..

    BalasPadam
  2. blog ko ni macam badut la der..
    elok ko pegi buat lawak kat sarkas.. lg bekesan..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping