Selasa, Mac 15, 2011


Kenapa dia mengigil ye? Takut kerana benar? Nampak sangat la si Ketua Penipu ni dak terkantoi sendiri. Maka dia mula la bagi alasan yang bukan - bukan.

Anwar Ibrahim semalam masih kelihatan mengelak daripada menyahut cabaran pelbagai pihak agar menyerahkan sampel DNA bagi merungkai dentiti Lelaki Y.

Sebaliknya, Ketua Penipu itu cuba mengalih tuntutan yang disuarakan rakyat kepada isu lain yang tak de kaitan lansung dengan tuntutan yang dibuat.

Dia menjawab soalan yang diluar konteks dengan mempersoalkan kenapa tidak didesak PM serta Rais Yatim menyerahkan DNA mereka terlebih dahulu.

Dia juga cuba mengelak daripada menyahut cabaran pelbagai pihak supaya mengambil tindakan saman terhadap Mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamed.

Kata dia sebelum ini, buku tulisan Tun itu hanya satu pembohongan dan tipu muslihat yang sengaja direka oleh Tokoh Negarawan itu terhadap dirinya.

Anwar memberi alasan, sudah terlalu banyak isu yang ditanya oleh pemberita. Namun, kata dia, perkara tersebut sudah dibincangkan dengan pasukan peguamnya.

Itu belum pemberita tanya pasal dakwaan yang dibuat oleh Ummi Hafilda lagi. Kenapa yang tu dia tak ambik tindakan? Kenapa PKR tak nak buat 'road-show'?

Dah jelas bahawa Anwar menolak kebangkitan rakyat yang mahukan KEADILAN. Dia jugak yang beria - ia mempromosikan KEADILAN dalam Malaysia ni.

Tapi bila suara rakyat bangkit menentang dia, banyak pulak alasan dia. Nampak sangat la dia rasa bersalah dalam perkara ini. Kalau tidak kenapa takut nak serahkan DNA dia?

Ps: Agak - agak, bila la si Anwar tu nak buktikan dia tak bersalah dengan memberikan sampel DNA dia untuk diuji ye?

4 ulasan:

  1. Sudah terang lagi bersuloh.Muka Nuar dah tak ada seri lagi mcm org nak mati je. Mungkin dah kena AIDS kot.

    BalasPadam
  2. eh apesal ko kate die mengigil? tu mimik muka time die bg speech je kot. kalau snap moment org tgah bg speech mmg boleh dpt macam2 mimik muka,

    bodoh gile ko, muka najib pon ade muka mimik die takot.. pak lah dlu lg la gmbar tgah tidor kat dewan je byak.

    p/s: blog ko laku r beb, nk pjuangkan yg hak ke? haha

    BalasPadam
  3. ish2... bodohnya barang naik oii... tu gambar hiasan je kot... ini ke cybertrooper pembangkang... lembu cerdik lagi dari korg tau... dah tak caya sgt g tgk berita nun... busuk hati sampai gelap gelita nak menerima hidayah ALLAH... kesian ko ye... kalau ko kata BN= barang naik, PR apa lak?? PELIWAT RAKYAT...

    BalasPadam
  4. Jangan risau...sampai kiamat pun puak-puak tu akan tuduh ini sebagai fitnah...walaupun bukti depan mata

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping