Selasa, Mac 15, 2011


Hahaha!!! Anjal konon perhubungan mereka. Utuh dan kukuh sangat la Pakatan diorang ni sampai Lidah Rasmi PAS pun dah mempermainkan Anwar Ibrahim ni.

Satu artikel dalam Harakah Daily hari ni jelas mempermainkan isu tuntutan DNA serta gerakan suara rakyat yang tercetus kelmarin.

Antara petikan dari artikel tersebut berbunyi begini:
DNA lelaki Y telah disahkan sebagai DNA seorang lelaki Melayu. Keengganan Anwar untuk memberi sampel DNA telah menimbulkan satu keadaan dimana setiap lelaki Melayu yang telah baligh layak disyaki sebagai lelaki Y. Setiap lelaki Melayu adalah suspek dalam kes tersebut. Sebagai seorang lelaki Melayu tunggal ditempat kerja, saya terpaksa mengharungi jelingan serong dari pekerja-pekerja lain.Oleh kerana Anwar enggan memberi sampel DNA, hanya proses eliminasi yang akan dapat mengatasi dilema ini. Semua lelaki Melayu perlu memberi sampel DNA mereka secara sukarela untuk ujian supaya dapat digugurkan daripada senarai suspek.Saya bercadang untuk menubuhkan sebuah NGO, Gerakan Anti-lelaki Y atau lebih dikenali dengan nama singkat GAY, sebagai sebuah gerakan rakyat untuk melaksanakan proses eliminasi ini. Atas dasar BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH, setiap lelaki Melayu diseluruh negara akan memberi sampel DNA mereka untuk disahkan sebagai bukan lelaki Y. GAY akan menyelia usaha ini. Sumber dari Harakah Daily.

Kan dah kena main. Tak pasal - pasal je penulis pun turut dipandang serong oleh rakan sekerja dia sendiri. Semua disebabkan Anwar Ibrahim.

Cadangan macam cibai ni dibuat oleh penulisnya, Abbas Azizan yang kononnya nak kumpul semua DNA lelaki Melayu dalam Malaysia ni untuk tujuan eleminasi.

Kalau nak buat, kita mulakan dulu dengan Anwar. Biar dia jadi peserta pertama dalam cadangan yang diberikan oleh penulis tersebut.

Kalau tak sama DNA Anwar dengan DNA Lelaki Y yang ditemui sebelum ini, baru boleh diteruskan kepada individu lelaki Melayu yang seterusnya.

Sebab yang terlibat dalam Kes ni hanya Anwar seorang sahaja lelaki Melayunya. Takkan la pengadu nak buat benda tak senonoh tu sendiri pulak kan.

Ps: Agak - agak, bila la si Anwar tu nak buktikan dia tak bersalah dengan memberikan sampel DNA dia untuk diuji ye?

7 ulasan:

  1. PAS PIS PUS mana pernah sokong perkara-perkara yang merugikan mereka walaupun sesuatu yang benar ...... itulah Hipokrit Isleee..

    BalasPadam
  2. link kan bro.
    terima kasih.

    eekaa

    BalasPadam
  3. ala putik kapas kat lelangit mulut dia menyelesaikan semua. Kalau masa putik kapas tu dilakukan ke lelangit tu menyedapkan Anwar benarkan dia melepaskan hajat dia bawah meja.

    BalasPadam
  4. link kt harakah tu dh xbole access la bro. mst diorg dh pdm. cis!

    BalasPadam
  5. Itu yang diorang kata tepat dari Sumber? Ceit!!! Pigidah!!!

    BalasPadam
  6. aku dari dulu lagi dah tahu Harakah ni sesat!!..

    penulis2 tak ada etika, main hantam je...ceh!

    BalasPadam
  7. Mereka dah padam.. Mantap Semuthitam!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping