Isnin, Mac 14, 2011


Memang dasar musibat! Kerja dia tak lain tak bukan hanya menjadi Liabiliti bagi setiap organisasi yang dia sertai.

Masuk Universiti, dia 'bunuh' pemikiran mahasiswa dengan kebangkitan yang tak masuk dek akal dan tuduhan yang tak de asas yang kukuh.

Jadi Menteri Pendidikan, dia 'bunuh' pulak biasiswa penuh kepada pelajar Bumiputera yang berjaya menjejakkan kaki ke menara gading. Dia gantikan dengan skim pinjaman.

Konon kata dia nak mendidik anak bangsa dimasa akan datang agar mereka boleh berdiri atas kaki sendiri tanpa mengharapkan bantuan sepenuhnya dari pihak Kerajaan.

Dalam UMNO, dia 'bunuh' institusi Melayu sampai berkarat seperti mana yang dia tuduh berlaku sekarang.

Dia la pencetus 'Politik Wang' dalam UMNO. Tanpa dia, UMNO sekarang pasti masih bersih dari sebarang amalan Politik Wang. Itu pun dia tak nak mengaku. 

Dia jugak yang bertanggungjawab 'membunuh' karier Politik Allahyarham Tun Ghafar Baba yang cukup banyak menabur jasa dikalangan masyarakat Marhaen Malaysia.

Sekarang, dia jadi 'pembunuh' besar bagi puak - puak Pakatan Pembangkang tanpa mereka sedari. Anwar kini menjadi 'pembunuh' utama bagi puak - puak tersebut.

Tapi sebab dia licik, maka boleh la kita gelarkan dia sebagai 'pembunuh' profesional. Kalah 'pembunuh - pembunuh' upahan KGB dan CIA.

Apa pun yang puak pembangkang cuba lakukan sekarang akan tetap di'bunuh' Anwar secara tak lansung. Cuma mereka je yang masih buta terhadap perbuatan Si Al - Juburi ni.

Bangkitkan lah apa saja isu sekali pun, Anwar tetap akan 'membunuh'nya. Timbul isu Kitab Injil dalam Bahasa Melayu, Anwar 'bunuh'.

Sampai mereka terpaksa mempertikaikan isu nama gelaran Wanita Pertama di Malaysia dalam Parlimen. Tetapi ianya tetap di'bunuh' oleh Anwar.

Segala tindakan yang diambil oleh puak Pembangkang hari ini, Anwar akan 'bunuh' dengan DNAnya sahaja.

Buat la cerita apa pun. Rakyat tetap akan tanya; Bila Anwar nak serahkan DNA dia kepada Polis? Kenapa dia enggan menyerahkannya?

Adakah dia rasa bersalah? Kalau benar dia tak buat perbuatan yang didakwa dalam mahkamah, kenapa dia masih berdalih lagi?

Itu persoalan masyarakat sewaktu Semut minum petang tadi. Pusing la cerita apa pun, isu tersebut tetap mendapat perhatian.

Tahniah dan terima kasih Semut ucapkan buat Ketua pembangkang itu kerana memudahkan kerja kami sebagai blogger. Dia jugak yang ajar orang main Poo...singh. Sekarang dia pulak yang kena pusing. Padan Muka!!!

Ps: Agak - agak, bila la si Anwar tu nak buktikan dia tak bersalah dengan memberikan sampel DNA dia untuk diuji ye?

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping