Ahad, April 24, 2011


Fuh!!! Ingatkan main bola sepak je orang mintak 'extra-time'. Siasatan pihak Polis pun boleh mintak masa tambahan jugak rupanya.

Semuanya untuk mencari kebenaran dalam isu video seks yang dikaitkan dengan 'Pemimpin Kanan Pakatan Pembangkang' tu.

Katanya siasatan masih memerlukan penelitian yang lebih terperinci bagi melengkapkan siasatan mengenai video tersebut.

Pihak Polis juga memaklumkan kepada pihak yang berkaitan agar bahawa mereka tidak akan mendedahkan apa yang mereka lakukan setiap hari.

Rabu lalu, Pejabat Peguam Negara mengarahkan Polis menyemak semula maklumat berhubung kertas siasatan rakaman video tersebut.

Memang betul la Si Ketua Penipu tu suka menyusahkan kerja orang lain. Sebabkan dia la, pihak Polis kena semak semula kertas siasatan diorang.

Tapi dia bermimpi nak jadi pemimpin Negara, Perdana Menteri Malaysia. Menda jadahnya dia buat kerja haram jadah ni?

Ingat! Semut tak kata pun individu dalam video seks tu Anwar Ibrahim. Tetapi dia tetap memiliki jam tangan berjenama Omega. Maka sedikit sebanyak, dia juga turut terlibat.

Yang pihak Polis ni pun satu hal jugak. Hari tu dah dapat jam tangan, apa perkembangan selanjutnya? Biasanya jam tangan mahal - mahal ni ada sijil kelahiran dan nama tuan punya.

Bagi tau la pada rakyat siapa tuan punya jam tersebut. Biar rakyat tahu perkara yang sebenarnya. Itu yang lebih penting.

Bukan la nak sabitkan dengan apa - apa kesalahan. Tapi untuk rakyat menilai, adakah ini pilihan mereka untuk dijadikan Pemimpin Negara dimasa akan datang.

Kalau betul la individu dalam video tu adalah orang yang dikatakan selama ini, jadi dia memang tak layak untuk jadi pemimpin Negara, apatah lagi nak jadi Perdana Menteri Malaysia. Mimpi je la!!!

3 ulasan:

  1. salam harap dapat dilink blog KL BOYZ disini..
    http://klboyzwangsa.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. kes bunuh orang pun polis boleh cari sampai ketulang inikan kes main lobang, kami rakyat rasa pelik la kenapa terlalu lama ambik masa ?!

    BalasPadam
  3. Apa? susah sangat ke nak bg tau bahawasa nya orang dlm video sex tu Anwar Ibrahim.Apa nak takut kalau dah sah itu satu kebenaran..Orang dah sanggup nak bersumpah depan kaabah.kalau tak betul tak kan berani nak bersumpah depan kaabah? Lu pikir la sendiri..Tak payah ler nak berdalih lg wahai Anwar Ibrahim..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping