Jumaat, April 29, 2011


Kesian Sam Ketot ni. Dia ni sah tak dapat pendidikan agama yang sempurna. Sebab tu la dia sanggup mati - matian mempertahankan Lelaki Y tu.

Dia tak belajar ke adap menghormati Masjid? Hari tu masa Teo Nie Ching masuk masjid, patut la dia senyap je. Rupanya dia pun tak tau adap tersebut.

Mungkin sebab tu la dia tak masuk PAS. Sebab dia tak layak pun masuk PAS. Jadi, dia patut ikut jejak Bob Lokman. Masuk PAS sebab rasa bersalah pada diri sendiri.

Apa sebabnya dia nak buat kecoh di Masjid ni? Sebab Datuk Eskay nak angkat sumpah Mubahalah di Masjid Amru Al - As, Sentul.

Untuk apa Datuk Eskay nak buat sumpah Mubahalah ni? Sebab dia nak membuktikan bahawa dia berada di pihak yang benar.

Tapi kenapa dia dihalang untuk membuktikan bahawa dakwaan dia tu benar? Sebab puak - puak PKR ni memang jenis yang tak dapat terima kebenaran.

Diorang lagi sanggup mencemar kesucian Masjid daripada menerima kebenaran. Sebab apa diorang tak boleh terima kebenaran? Sebab diorang kurang pegangan agama.


Itu je alasannnya. Bukan susah sangat pun. Jadi, tok sah pelik la kenapa si Sam Ketot tu sibuk buat kecoh kat Masjid Amru Al - As tu lepas Jumaat tadi.

Dia bukan ada pegangan pun. Sama ada pegangan Politik mahupun pegangan agama. Sama je dua - dua dia ZERO!!! 

Tak percaya, cuba tanya dia, bagaimana kaedahnya nak melaksanakan Janji 100 Hari Pakatan Pembangkang dalam Buku Jingga tu? 


Mau terkencing dia bila kena tanya soalan macam tu. Belum tanya pasal hukum - hukum Islam lagi. Lagi la dia tak taunya.




Kalau dia tau bab agama, tak jadi la keadaan dua Imam macam ni. Mana dia belajar solat dua Imam ni? Mazhab mana yang di ikut?

Yang dia tau, buat kecoh je. Itu je yang dia pandai. Lepas tu kencing dalam seluar. Ada hati nak jadi Ketua AMK. Ceit!!! Pigidah!!!


Ps: KEBENARAN tetap terserlah apabila Datuk Eskay berjaya angkat sumpah Mubahalah tadi. Tunggu je la laporan berita malam kang.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping