Jumaat, April 29, 2011



Bagi sapa - sapa yang tak de dekat kawasan Masjid Amru Al - As Sentul tadi, boleh la tengok video ni. Nak tunggu berita malam kang, lambat pulak.

Mana la tau, kot - kot masing - masing ada agenda nak balik Kampung. Maklum la, minggu ni kan cuti tiga hari. Jadi layan dulu video ni.


Syukur, Alhamdulillah sebab Datuk Eskay berjaya mengangkat sumpah membuktikan yang dia berada dipihak yang benar.

Anwar pulak bila lagi? Takkan setakat berani buat sidang media je kot untuk membuktikan yang dia tak bersalah. Lawan Tetap Lawan brader. Tapi biar la lawan ikut keadaannya.

Setakat bercakap je, apa barang. Mana ada orang nak percaya. Orang sekarang nak tengok bukti yang sah. Bukan setakat dengar dia bercakap. Buat basah kena siram dengan air liur je.

Tapi yang peliknya, ke mana perginya Si Sam Ketot tu? Tadi dia yang beria - ia sangat buat kecoh. Bila Datuk Eskay ni angkat sumpah, dia hilang. Apa hal?

Dengar kata dia dah balik sebab tengok Datuk Eskay masih berani datang dengan sahabat - sahabat dia. Takut la tu. Ke dia balik sebab nak tukar seluar? Hehehe...
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kepada Bakal calon Parlimen dan adun PKR Bakal Datuk Seri Rama Shamsul @ Sam Kemetot

    Penghargaan diatas keberanian, kecekapan bertindak,penguasaan atas kumpulan orang yang kurang siuman dan kurang akal budi.dalam tindakan untuk menaikan nilai politik anda sendiri.Sungguh hebat tidak dapat dinafikan lagi.
    Tapi malangnya...market politik sekarang dah jelas dan stabil.....jadi value anda tak akan dapat offer dari mana mana pihak di Tanah Melayu ni.Barangkali KITA pun tak selera dgn value anda.
    Lebih malang lagi produk yang anda masih sertai ini dalam process FACE OUT.jadi masa depan anda uncertain lagi no future at all.
    Pilihan yang ada ... tubuh NGO baru tapi tak ada support..itu anda kena sedar..
    Nak tuboh parti baru... ahli keluarga sendiri pun ada yang malu nak serta...lagi pun anda tak ada duit urus sebuah parti...bukan bolih buat loan di bank.
    Jadi kalau ada pilihan itu pun makanlah..lauk bersantan hari hari dengan sirap bandung pekat pekat.... Nanti anda jumpalah jalan yang baik untuk manusia saperti anda...Tak menyusah rakyat lagi adanya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping