Jumaat, April 29, 2011


Apa kaitannya pendedahan video seks tu Anwar Ibrahim ni? Kenapa dia beria - ia sangat nak kaitkan isu video ni dengan Barisan Nasional serta Datuk Seri Najib? Itu je yang menjadi persoalan utama.

Sebelum ni, Anwar Ibrahim dah mengaku kata bahawa individu dalam video seks yang didedahkan oleh Trio Datuk T tu bukan dia.

Jadi, kalau bukan dia, kenapa dia masih mengaitkan video tu dengan diri dia dan ianya satu konspirasi yang sengaja dicipta untuk mengaibkan dirinya?

Persoalan itu yang masih tidak dijawab oleh mana - mana pihak dari puak - puak Pakatan Pembangkang. Nak pulak PKR.

Kata Anwar, Datuk Seri Najib menggunakan rakaman video tersebut sebagai senjata utama untuk memastikan Barisan Nasional kekal berkuasa.


Kata Si Ketua Penipu tu, Perdana Menteri akan menggunakan semua kuasa yang dia ada hanya semata - mata untuk menjatuhkannya.

Kononnya, kata Si Al - Juburi tu lagi, Datuk Seri Najib dah tak mampu nak berlawan dan terpaksa menggunakan 'pornografi' serta mengawal semua media yang ada.

Selain membuat dakwaan yang sebarangan tanpa bukti yang sah, Anwar jugak turut mengkritik pihak berkuasa kerana tidak mengambil tindakan yang sewajarnya.

Anwar juga tidak ketinggalan mengeluarkan kenyataan basi dengan dakwaan bahawa penyebaran video itu adalah bermotifkan Politik semata - mata.

Pendedahan video tu dibuat sebelum kempen Pilihanraya Negeri Sarawak yang menyaksikan Barisan Nasional menang majoriti lebih dari 2/3 kononnya.

Semut tak kata yang individu dalam video tu Anwar Ibrahim. Semut hanya kata, video tu ada kaitan dengan 'Pemimpin Kanan Pakatan Pembangkang'.

Selain nama jolokan yang diberikan oleh media tu, Semut hanya merujuk kepada Anwar sebagai 'Pemilik Jam Omega' sebab dia memang ada jam berjenama 'Omega'. Itu sahaja.

TAPI, Soalan Semut tetap sama. Apa kaitan video tu dengan manusia bernama Anwar Ibrahim ni? Kenapa dia beria - ia buat penafian kalau dia tidak terlibat?

Kalau nak diikutkan, dia yang dah tak mampu nak lawan sebenarnya. Dia yang dah kering idea sampai terpaksa buat dakwaan yang bukan - bukan. Ingat rakyat ni bodoh sangat ke nak percaya cakap dia? Ceit!!! Pigidah!!!

Ps: Pukul 10 nanti, kita bincangkan apa dia senjata sebenar Datuk Seri Najib untuk berhadapan dengan Si Al - Juburi ni. Tunggu!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping