Jumaat, Mei 06, 2011


Fuh!!! Sungguh tak disangka - sangka. Mangkuk ayun Si Ketua Penipu ni dah jadi Perdana Menteri rupanya.

Senyap - senyap je dia rampas jawatan tu. Tapi jadi Perdana Menteri dalam mimpi je la. Nak jadi Perdana Menteri Malaysia dia tak layak.

Itu pasal la dia boleh suka - suka je buat dakwaan yang bukan - bukan ikut sedap mulut dia. Bukan ada kesan pun kalau dia bercakap. Apa yang dia cakap, semuanya pembohong belaka.

Kata Si Ketua Penipu tu, dia yakin bahawa Perdana Menteri akan mengadakan Pilihanraya Umum mengejut tahun ini.

Maka, sibuk la dia suruh geng - geng dalam pakatan haram tu agar masing - masing perlu bersedia bagi menghadapi keadaan tersebut.

Bagaimana pun, Si Ketua Penipu itu mengakui bahawa Pakatan haram tu berdepan masalah bagi menggerakkan jentera seperti di Sarawak.

Selain kekangan dari sumber kewangan yang terhad, Pakatan kononnya menghadapi kesukaran menembusi pengundi dikawasan Pendalaman.

Kata dia, ini disebabkan kerana media masa arus perdana dikawal ketat oleh pihak Barisan Nasional dan maklumat mereka tidak sampai skepada rakyat.

Nampak sangat Si Al - Juburi ni sengaja nak memesongkan perhatian rakyat dari isu yang sebenar yang sedang berlaku pada ketika ini.

Dia sengaja nak melarikan diri dari isu yang kini sedang hangat diperkatakan di Sarawak iaitu perbalahan diantara DAPigs dan PKR.

Kita lihat sejauh mana kemampuan si Ketua Penipu ni boleh mengalihkan perhatian rakyat dari hakikat yang sebenar bahawa dia hanya pencacai kepada DAPigs.

Ingat rakyat tak tahu ke agenda dia ni? Ingat rakyat bodoh sangat macam dia? Tak payah la dia nak main pusing - pusing. Yang pening dia sendiri, bukan orang lain!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. tak dapat jadi pm dalam realiti dalam mimpi pun jadilah. tak dapat sumpah depan agung sumpah depan gambar agung pun jadilah. tak dapat masuk putrajaya dapat masuk buloh jaya pun jadilah ada gak orang dok jaga. harap harap jangan masuk tampoi jaya dah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping