Jumaat, Mei 06, 2011



Fuh!!! Lain macam betul la mamat yang kalah bertanding dengan Sam Ketot ni. Dia sebelum ni sibuk mengutuk Anwar, tapi dia tetap jugak duduk dalam PKR.

Kononnya dia kata, dia nak memperjuangkan Keadilan yang semakin terhakis dalam Negara Malaysia ni sekarang.

Tapi dia tak sedar. PKR tu tak memperjuangkan Keadilan pun sebenarnya. Tengok la nasib dia sendiri masa Pemilihan parti tu tahun lepas. Mana ada keadilan dalam pemilihan tu.

Dia pernah tuntut penjelasan daripada Setiausaha Agung PKR, Si Mat Muka Bulan tu mengenai laporan serta aduan yang diajukan sepanjang pemilihan. 

Tapi, sampai hari ni, tidak ada apa - apa tindakan pun yang diambil oleh Si Ciputdin tu. Itu yang buatkan Chegubard ni makin naik angin.


Mungkin atas sebab itu la, dia dah sedar bahawa Parti Keadilan Rakyat ni bukan memperjuangkan Keadilan sebenarnya.

Tapi PKR ni sebaliknya hanya mempertahankan Bontot Anwar Ibrahim semata - mata. Dan mungkin jugak, Chegubard ni dah tak nak jadi 'Jaga Bontot' Si Al - Juburi tu.

Kalau dah Chegubard pun keluar dari PKR, orang lain tunggu apa lagi? Tinggalkan sahaja Parti Kencing Rakyat tu. Biar lantak Anwar tu terkontang - kanting sorang - sorang.

Dia bukan tau nak memperjuangkan rakyat pun. Yang dia taunya, menipu rakyat je. Itu je yang dia pandai. Dari kena kencing dek Al - Juburi tu, baik la blah sebelum hancing satu badan!!!


Ps: Tapi kalau dia keluar, dia nak masuk parti apa? DAPigs untuk jadi Chauvinis atau PAS untuk jadi Ustaz??? Hmm...
Categories: ,

2 ulasan:

  1. keadilan mana ada dalam parti kera ruku (pkr). sam ketot perangai macam kera, kat dalam masjid buat demontrasi. kalau azmin nak jadi hebat dia kena jadi kera juga, tapi jangan jadi kera sumbang dah le.

    BalasPadam
  2. Sia sia xde paedah nya dok nak setia dgn Anu ar..jgn jadi bodoh sgt..!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping