Isnin, Mei 30, 2011



Ha! Bukan setakat gambar je yang Semut sempat buat petang tadi. Video pun ada. Ini video bantahan yang dibuat oleh rakyat.

Mengenai bantahan yang dibuat petang tadi, Semut hanya sempat menemubual dua orang wakil ni sahaja. Itu pun atas kesudian mereka memberi pandangan. 


Yang ni, pandangan dari wakil penduduk - penduduk di Gebeng dan Beserah, Kuantan.


Yang ni pulak, mewakili Badan Bukan Kerajaan atau NGO dan Belia - Belia Negeri Pahang.




Tu je yang Semut dapat. Tapi, jangan marahkan Semut pulak sebab tak menemubual puak - puak Anti-Lynas tu. Diorang sendiri yang tak nak ditemubual sebenarnya.

Banyak sangat soalan yang ditanya dek diorang. Dari mana, nak buat apa, media apa dan macam - macam lagi la soalan bangang yang diorang tanya. Kalah Polis la pulak.


Orang hanya nak mintak pandangan pun diorang tak nak bagi. Konon diorang nak sangat membela nasib rakyat. 

Takkan diorang nak orang lain ikut cakap diorang je. Orang lain pun ada suara dan pandangan mereka jugak. Bila kita nak temuramah, takut pulak masing - masing. Cakap tak serupa bikin. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Macam nilah semut. Kalau orang pahang tak mahu, boleh tak kasi negeri lain. Banyak negeri yg nak cari industri baru untuk sumber pekerjaan. Setahu kita, pakar2 atom dan nuklear negara kita dah kata selamat. Kerajaan pun dah kata selamat, jadi apa masalah nye. Yang dengar sangat cakap pembangkang tu nak buat apa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping